کد خبر : 9402 / /
/

ارزان‌ترین و گران ترین خودروی هاچ بک بازار ایران چند؟

در بین خودروهای هاچبک موجود در بازار که هنوز نسخه صفر کیلومتر آنها موجود است، لقب ارزان‌ترین همچون همیشه متعلق به پراید ۱۱۱ است با اینکه حدود ۲ سال است از تولید آخرین نسخه آن گذشته است و بعد از این خودرو با اختلاف خیلی کمی تیبا ۲ هاچ بک حضور دارد.

ارزان‌ترین و گران ترین خودروی هاچ بک بازار ایران چند؟

 خودروهای هاچبک به دلیل کوچکتر بودن نسبت به خودروهای سدان معمولا برای شهرهای شلوغ و پرترافیک مناسب هستند. این خودروها در ایران غالبا درسایز کوچک تولید می‌شوند و برای تردد در شهر شلوغی همچون تهران مناسب‌تر هستند.

قیمت خودروهای هاچ بک

در بین خودروهای هاچبک موجود در بازار که هنوز نسخه صفر کیلومتر آنها موجود است، لقب ارزان ترین همچون همیشه متعلق به پراید ۱۱۱ است با اینکه حدود ۲ سال است از تولید آخرین نسخه آن گذشته است و بعد از این خودرو با اختلاف خیلی کمی تیبا ۲ هاچبک حضور دارد. بعد از این دو خودرو محصول دیگر شرکت سایپا یعنی کوییک دنده ای حضور دارد که در مدل ۱۳۹۹ تفاوت قیمت جزیی نسبت به دو خودروی دیگر دارد.

بعد از محصولات ارزان قیمت سایپا مشاهده می‌شود که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با حدود ۷۵ میلیون تومان بیشتر قرار دارد و جایگاه بعدی به برلیانس اچ ۲۲۰ دنده ای اختصاص دارد. درخصوص گرانترین خودروی هاچبک تولید داخلی موجود در بازار به گزینه های نسبتا جالب می‌رسیم.

رنو ساندرو معمولی اتومات که از سال ۱۳۹۸ تولید آن در پارس خودرو متوقف شده است ولی هنوز نسخه‌های صفر کیلومتر آن در بازار پیدا می‌شود قرار دارد. رتبه دوم گرانترین‌ها مربوط به پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک هست که فول ترین مدل در گروه پژو ۲۰۷ به حساب می‌آید. جایگاه سوم هم از آن برلیانس اچ ۳۲۰ اتومات با موتور ۱٫۶۵ لیتر است.

 
HcMduOELVJwc

در خصوص خودروهای هاچبکی که نام آنها در این جدول ذکر نشده است مثل کوییک آر یا پلاس، ساندرو استپ وی و سیتروین سی ۳ باید عنوان شود که این خودروها خود را متلق به گروه مینی کراس اوورها می‌دانند و ما هم از ذکر نام آنها در جدول خودداری کردیم.(به دلیل علاقه زیاد مردم کشور ما به خودروهای کراس اوور و شاسی بلند ، خودروسازان داخلی هم از این فرصت استفاده کرده و با افزودن چند آیتم و افزایش ارتفاع چند سانتیمتری خودروهای هاچبک خود را به مینی کراس اوورها ارتقا داده‌اند.)

قیمت خودرو امروز ۱۲ آبان ۱۴۰۰

قیمت خودروهای داخلی در بازار روز سه‌شنبه نوسان زیادی نداشت و تعداد زیادی از خودروهای داخلی افزایش یا کاهش قیمتی را ثبت نکردند./تجارت نیوز

 
rTQ8cIG7U9oq
 
copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.