کد خبر : 9373 / /
/

13 کودک قمی در دام مرد شیطان صفت

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری یک پلیس قلابی به اتهام سرقت 13 کارت بانکی از کودکان در این استان خبر داد

13 کودک قمی در دام مرد شیطان صفت

 سرهنگ "مراد حسین جعفریان "اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کارت بانکی کودکان توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری 14 ولیعصر(عج) قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: فرد مذکور با جعل عنوان مأمور پلیس از طریق تهدید، کارت بانکی کودکانی که برای خرید به مغازه های سوپرمارکت می رفتند را سرقت کرده و بلافاصله متواری می شد.

پلیس قلابی ، سارق کارت بانکی کودکان

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه 13 کودک بدین شیوه مورد سرقت واقع شده اند، گفت: در ادامه مأموران با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر کردند.

سرهنگ جعفریان تصریح کرد: نامبرده در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی و همچنین سرقت وجه از کارت بانکی افراد مسن و بیسواد در پای دستگاه های عابربانک اعتراف کرد.

وی گفت: در نهایت نامبرده به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: شهروندان و والدین کودکانی که بدین نحو مورد سرقت قرار گرفته اند، می توانند به کلانتری 14 ولیعصر(عج) مراجعه و ضمن شناسایی سارق، شکایت خود را اعلام کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.