کد خبر : 9334 / /
/

افزایش باورنکردنی اجاره آپارتمان در ستارخان

بر اساس تغییرات قیمت مسکن در تهران، فهرستی از متوسط قیمت اجاره ماهانه آپارتمان ۸۰ متری در برخی از محلات شهرداری منطقه دو تهران به همراه درصد افزایش قیمت آن‌ها دریک سال گذشته به دست آمده است.

افزایش باورنکردنی اجاره آپارتمان در ستارخان

با توجه به آگهی‌های سایت دیوار در نیازمندی‌های اجاره آپارتمان در تهران، فهرستی از متوسط قیمت اجاره ماهانه آپارتمان ۸۰ متری در برخی از محلات شهرداری منطقه دو تهران به همراه درصد افزایش قیمت آن‌ها دریک سال گذشته به دست آمده است.

بر اساس داده‌ای استخراج شده محله گیشا و شادمهر با افزایش حدود ۳۸ درصدی از مهر ۱۳۹۹ تا مهر ۱۴۰۰ در بین محلات زیر کم‌ترین درصد افزایش قیمت را ثبت کرده‌اند. نکته قابل توجه آن است که این دو محله از شهریور ۱۴۰۰ تا مهر ۱۴۰۰ کاهش قیمت (کم‌تر از یک درصد) داشته است.

در مقابل محله شهرآرا با افزایش ۷۲ درصد نرخ اجاره آپارتمان در یک سال گذشته در بین محلات جدول زیر بیش‌ترین درصد افزایش متوسط اجاره ماهانه را داشته است.

مرزداران که یکی از محلات گران قیمت تهران و همچنین شهرداری منطقه دو تهران است، از مهر ۹۹ تا مهر ۱۴۰۰ حدود ۴۴ درصد افزایش اجاره ماهانه داشته است که در برابر دیگر محلات که در جدول زیر ذکر شده است درصد بالایی را ثبت نکرده است.

محله صادقیه در یک سال گذشته حدود ۴۷ درصد و محله سعادت آباد در از مهر ۹۹ تا مهر ۱۴۰۰ حدود ۴۸ درصد افزایش نرخ اجاره را ثبت کرده است. همچنین ستارخان و شهرک غرب محلاتی هستند که در یک سال گذشته حدود ۵۱ درصد افزایش نرخ اجاره اپارتمان در ثبت کرده‌اند.

با توجه به جدول زیر محله طرشت از مهر ۹۹ تا مهر ۱۴۰۰ حدود ۵۷٫۷ درصد افزایش نرخ اجاره ماهانه برای یک آپارتمان ۸۰ متری را ثبت کرده است. در بین محلاتی که در جدول زیر ذکر شده است(بر اساس آگهی‌های سایت دیوار) محله طرشت با ۵۷ درصد افزایش اجاره در کنار محله شهرآرا با ۷۲ درصد افزایش اجاره ماهانه آپارتمان، بالاترین درصد افزایش متوسط نرخ اجاره را پشت سر گذاشته‌اند.

در جدول زیر متوسط نرخ اجاره در برخی از محلات شهرداری منطقه دو تهران را به همراه درصد افزایش اجاره ماهانه و سالانه را مشاهده می‌کنید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.