کد خبر : 9309 / /
/

ماجرای صف‌های طویل بنزین در برخی از جایگاه‌ها

با وجود این که مسئولان بارها اعلام کرده‌اند که تمام جایگاه‌های سراسر کشور بنزین دارند اما مشاهدات میدانی حاکی از این است که امروز دوباره، در بسیاری از جایگاه‌ها، صف‌های طویل درست شده است.

ماجرای صف‌های طویل بنزین در برخی از جایگاه‌ها

مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در گفتگوی زنده خبری وعده داده بود که قرار است روز شنبه، ۲۱۰۰ جایگاه سوخت سهمیه‌ای توزیع کنند. او همچنین گفته بود که این رقم هر ساعت، بیشتر می‌شود.

امروز هم همایون صالحی، رییس کانون صنفی جایگاه‌داران سوخت کشور توضیح داد: احتمالا مشکلی مقطعی در جایگاه‌های خاصی پیش آمده باشد و نمی‌توان صف‌های طویل برخی از جایگاه‌ها را به همه کشور تعمیم داد.

صالحی ادامه داد: بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌ها با قیمت سوخت اول یعنی همان بنزین سهمیه‌ای سوخت‌گیری می‌کنند.

رییس کانون صنفی جایگاه‌داران سوخت کشور اضافه کرد: کار با نرم‌افزار جدید کمی زمان‌ می‌برد اما سوخت‌گیری در سراسر کشور به حالت عادی بازگشته است.

پیش از این، سامانه هوشمند سوخت‌گیری، سه‌شنبه هفته گذشته دچار حمله سایبری شد. البته اظهارات ضد و نقیض درباره این مساله همچنان ادامه دارد. شورای امنیت ملی فضای مجازی و همچنین بعضی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس مانند هادی بیگی‌نژاد، سایبری بودن حمله پیش آمده را تایید کردند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل اعلام کرد مشکل پیش آمده به دلیلی یک مساله فنی بوده و حمله سایبری تنها یک شایعه است.

سخنگوی شرکت ملی پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی هم هنوز موضع خاصی درباره این مساله نگرفته است. حالا هم هنوز برخی از جایگاه‌های سوخت شلوغ شده‌اند و هیج مرجع رسمی، دلیل ازدحام مقابل برخی جایگاه‌ها را نگفته‌اند.

تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.