کد خبر : 9223 / /
/

شغل همسر مهدی قائدی قبل از ازدواج با مهدی +عکس لو رفته

عکسی جدید و جنجالی از ستاره معصومی همسر مهدی قائدی در فضای مجازی منتشر شده است.

شغل همسر مهدی قائدی قبل از ازدواج با مهدی +عکس لو رفته

در این تصویر ستاره معصومی دیده می‌شود که با روپوش سفید، یکی از پرسنل یک کلینیک زیبایی است.

او همواره علاقه ای به صحبت در این باره نداشته و چه در صفحه شخصی اش و چه در مصاحبه هایی که ناجام داده ردی از گذشته او به چشم نمی خورد.

مهدی قائدی

ستاره معصومی و شبکه‌های اجتماعی

ستاره معصومی هرچند که صفحه شخصی‌اش را در فضای مجازی باز گذاشته اما بستن کامنت‌ها نشان میدهد که خیلی علاقه به حواشی این فضا ندارد و بیشتر به دنبال هدفمند کردن حضور و فعالیتش در صفحات اجتماعی است.

از دیگر مواردی که باید در خصوص او گفت علاقه و البته ظرفیت او در تبلیغات اینستاگرامی است. استوری‌های هایلایت شده او نشان میدهد که شاید به زودی باید شاهد تبلیغات از طرف همسر بازیکن ریز نقش استقلال باشیم.

این چهره علیرغم شنیدن شایعات مختلف در خصوص اختلاف سنی خودش با قائدی از هر اظهار نظری در این مورد خودداری کرده و بیشتر به کار خود و دلمشغولیهایش می‌پردازد.

آنچه که از ظاهر موضوع پیداست او و مهدی قائدی زندگی آرام و خوبی با هم دارند و به زودی باید شاهد حضور پر رنگ‌تر آنان در فضای مجازی به واسطه گرایش آنان به این مسیر باشیم./ وقت صبح

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.