کد خبر : 9100 / /
/

حذف آپشن

سایپا مشتریانش را شوکه کرد/ حذف یک آپشن از خودروهای تحویلی

سایپابرخی از خودروهایش را بدون ضبط به مشتریانش تحویل می‌دهد!

سایپا مشتریانش را شوکه کرد/ حذف یک آپشن از خودروهای تحویلی

 گروه خودروسازی سایپا، با وجود تاخیر زیاد در تحویل خودروهای تولیدی، اکنون با دادن خودروهای بدون ضبط صوت، مشتریان خود را بیش از گذشته شوکه کرد.

گفته می‌شود سایپا بسته به نوع خودرو در زمان تحویل، مقدار ناچیزی را به عنوان پول ضبط صوت به مشتریان عودت می‌دهد تا آنها با صرف هزینه‌های گزاف، کم‌کاری این خودروساز بزرگ را در تحویل خودروی بدون ضبط صوت جبران کنند.

هنوز معلوم نیست که چرا سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان چشمان خود را بر روی این اقدام دومین خودروساز کشور بسته، اما هرچه که هست به نظر می‌رسد سنسورهای این سازمان نظارتی در مورد اقدامات ضد منافع مشتریان خاموش است.

حراج خودرو سایپا بدون قرعه‌کشی/تخفیف ۴۰ میلیونی برای خریداران خودرو!

زیان‌ده است اما ادعا می‌کند خودرو را تا ۴۰ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار هم که شده می‌فروشد. با این حال دو روز پس از شروع ثبت نام هنوز هم ظرفیت برای خرید خودروی این خودروساز وجود دارد.

طرح فروش فوق‌العاده خودرو پادرا پلاس به مناسبت میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) از روز دوشنبه سوم آبان ماه شروع شده و امکا خرید بدون قرعه‌کشی و بدون محدودیت وجود دارد. با این حال هنوز هم امکان ثبت نام وجود دارد و به نظر می‌رسد تقاضا برای خرید این خودرو به میزان خودروهای سواری نیست.

sCu8cx1JBblj

در این طرح قیمت خودرو ۲۸۵ میلیون تومان اعلام شده که این رقم حاکی از رشد هفت درصدی طی چهار ماه اخیر است. در تیر ماه امسال سایپا همین خودرو را با قیمت ۲۶۶ میلیون تومان فروخته بود. از سوی دیگر در بازار هم طبق آخرین قیمت‌های اعلام شده این خودرو تا ۳۲۵ میلیون تومان قیمت خودره است. آیا با این اقدام، فاصله ۴۰ میلیونی قیمت کارخانه تا بازر کم خواهد شد؟/تجارت نیوز

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.