کد خبر : 8953 / /
/

خودسوزی مرگبار دختر 27 ساله در قبرستان

رییس پلیس شهرستان بندرماهشهر از خودسوزی یک دختر جوان در آرامستان بندرماهشهر خبر داد.

خودسوزی مرگبار دختر  27 ساله در قبرستان

خودسوزی پدیده ای تلخ و دردناک است خودسوزی اغلب به دلیل اختلافات بین زن و شوهر یا اختلافات مالی در شرایط سخت روحی رخ می دهد. خودسوزی با بنزین صورت می گیرد و در این پرونده خودسوزی دختر جوان با بنزین دست به خودسوزی در قبرستان زد.

سرهنگ رضا پاپی امروز سوم آبان ماه 1400ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد خودسوزی در آرامستان بندر ماهشهر، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

به گزارش رکنا، او گفت: پس از بررسی‌های لازم مشخص شد یک دختر جوان 27 ساله به دلیل اختلاف های خانوادگی در آرامستان بندرماهشهر خود را با بنزین به آتش زده است.

خودسوزی دردناک دختر ماهشهری

رییس پلیس بندر ماهشهر افزود: به دلیل شدت آتش سوزی و جراحت های وارده، این دختر جوان در همان لحظه های اولیه خود سوزی، جان خود را از دست داد.

مقان عالی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در پایان بیان کرد: برای این خودسوزی پرونده‌ای تشکیل شده و ماموران پلیس آگاهی در حال بررسی موضوع هستند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.