کد خبر : 8919 / /
/

کسب درآمد از گوگل | راز درآمدهای چند میلیاری!!!

همین کامپیوتر یا لپ تاپی که جلوی روی شما است، می‌تواند بهترین منبع درآمد شما باشد. شاید عجیب به نظر برسد اما بعضی از افراد از گوگل و موتور جستجوی آن درآمدهای میلیاردی کسب می‌کنند. چطور؟ این رازی است که کمتر کسی در مورد آن با شما صحبت می‌کند. آن هم سئو است. سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو همان چیزی است که کمتر کسی حاضر است راز کسب درآمد از آن را به شما بگوید. اما اینجا قرار است چم و خم کار را به شما بگوییم.

سئو یک راه فوق العاده برای کسب درآمد از گوگل

کسب درآمد از گوگل

راه‌های زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. مانند درست کردن یک فروشگاه اینترنتی، توسعه یک وبلاگ محبوب، فروش خدمات و یا پیشنهاد محصولات، فروش کتاب الکترونیکی، فروش دوره‌های آنلاین و... .

با این وجود شما تا زمانی که ترافیک نداشته باشید، از هیچ کدام از این راه‌ها نمی‌توانید به کسب درآمد بپردازید. یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید به کمک آن ترافیک ارگانیگ و با کیفیت به سمت سایت خود هدایت کنید، سئو است.

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو یکی از مهارت‌های اساسی است که راه‌های رسیدن به موفقیت آنلاین را برای شما هموار می‌کند.

دانش در مورد نحوه عملکرد سئو و این که چطور می‌توان به کمک یک استراتژی خوب به یک صاحب کسب و کار موفق تبدیل شد، همان چیزی است که برای شما پول به ارمغان می‌آورد.

چطور به کمک سئو کسب درآمد کنیم؟

درآمد یک فرد سئو کار به راحتی می‌تواند به میلیاردها تومان برسد. به همین دلیل اغلب دیجیتال مارکترهای معروف سعی می‌کنند در سئو به مرحله بالایی دست پیدا کنند. در دنیای سئوکارها شما هرچقدر که حرفه‌ای‌تر باشید، به همان میزان نیز درآمد بیشتری کسب می‌کنید.

بنابراین وقت آن رسیده است که یادگیری آن را شروع کنید. اگر هم آن را بلدید و نمی‌دانید چطور از طریق دانش سئو به کسب درآمد از گوگل برسید، پس به راه‌های پیشنهادی ما در ادامه توجه کنید.

با سئو به توسعه کسب و کاراها کمک کنید

یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید از طریق سئو به کسب درآمد برسید، کمک به توسعه کسب و کارها است. گوگل راه‌های زیادی ایجاد کرده تا بتوانید از طریق سئو به کسب درآمد بپردازید.

به کسب و کارها مشاوره سئو ارائه کنید و یا خدمات سئوی آن‌ها را برعهده داشته باشید. از این طریق می‌توانید به کسب درآمد بپردازید. دغدغه کسب و کارها این است که دیده شوند. شما هم با سئو کاری می‌کنید که گوگل آن‌ها را در نتایج جستجوی کاربران نشان دهد.

به همین سادگی می‌توانید با انجام خدمات سئو سایت مشتریان خود به درآمدهای عالی دست پیدا کنید. برای این کار تنها به یک لپ تاپ و مهارت در سئو نیاز دارید.

دوره‌های آموزشی سئو تولید کنید

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا تجربیات خود را در قالب دوره‌های جامع یا دوره‌های سطح بندی شده در اختیار مخاطبان خود قرار ندهید؟ این راه یک راه مطمئن برای کسب در آمد از گوگل از طریق سئو است.

شما دوره‌های حرفه‌ای را تولید می‌کنید که در آن‌ها به بیان تجربیات خود می‌پردازید. بدون شک افراد زیادی هستند که دوست دارند این علم جالب و امروزی را بیاموزند. هم به دیگران در  یادگیری آن کمک می‌کنید و هم خود به کسب درآمد خوبی می‌رسید. هر طور که به آن نگاه کنید یک معامله برد برد است.

به طور تخصصی به یکی از جنبه‌های سئو بپردازید

تخصص سئو دارای زمینه‌های مختلفی است. از جمله سئو داخلی، سئو خارجی، سئو محلی و سئو تکنیکال. فردی که در تمامی این موارد مهارت دارد درآمد بسیار بالایی هم خواهد داشت.

اما چطور است برای شروع روی یکی از این موارد تمرکز کرده و تخصص خود را به یکی از آن‌ها محدود کنید. با این روش می‌توانید هم به کسب درآمد برسید و هم خود را برای یادگیری‌های بعدی آماده کنید.

سئو داخلی مربوط به بخش‌های داخلی سایت است. در واقع بیشتر سئوی داخلی بر روی محتوا صورت می‌گیرد. اما سئوی خارجی همان طور که از نامش پیداست، اعمالی است که در خارج از سایت انجام می‌شود.

سئو محلی نیز مربوط به سئویی است که یک کسب و کار را برای جستجو در یک محل خاص بهینه می‌کند. مثلا یک رستوران در تهران در نتایج جستجوی افرادی که در آنجا دنبال رستوران هستند به نمایش درآید. اما سئوی تکنیکال بر روی کد نویسی سایت و بهینه بودن آن کمک می‌کند.

کدهای سبک، بهینه و کلین همان چیزی هستند که گوگل دوست دارد. بنابراین کسانی که در زمینه سئو تکنیکال تمرکز دارند، سعی می‌کنند مشکلات فنی سایت را  حل کنند.

فروشگاه اینترنتی خود را تاسیس کنید

کسب درآمد از گوگل و دانش شما از سئو تنها برای کمک به دیگران نیست. چرا به خودتان کمک نکنید؟ دانش سئو یک مهارت است. اما می‌توانید از این مهارت برای توسعه کسب و کار خود نیز استفاده کنید.

کسب و کار شما می‌تواند از هر نوعی باشد. حتی می‌توانید تنها سئو را برای بهبود کسب و کار خود یاد بگیرید و آن را استفاده کنید. سئو نیاز اصلی کسب و کارها برای دیده شدن است. پس همین الان شروع کنید. به یادگیری. از کجا شروع کنید؟ در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

برای آموزش سئو از کجا شروع کنیم؟

کسب در آمد از گوگل

بدون شک اکنون که با راه‌های کسب درآمد از گوگل به کمک سئو آشنا شده‌اید، به یادگیری آن نیز نیاز دارید. سئو علمی است که به صورت ماهانه و حتی هفتگی آپدیت می‌شود. به همین دلیل حتی اگر چند سال پیش برای یادگیری آن اقدام کردید، بهتر است دوباره دست به کار شوید.

بهترین راه‌کار برای آموزش سئو از 0 تا 100 کمک گرفتن از کسانی است که چه به صورت رایگان و چه به صورت ارائه دوره‌های جامع به شما در یادگیری کمک می‌کنند. Seoedu یکی از سایت‌های خبره‌ای است که در این زمینه کار می‌کند.

اگر سری به seoedu بزنید، با حجمی از اطلاعات جدید در مورد مهارت سئو رو به رو می‌شوید. تمامی این اطلاعات رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید هدفمندتر سئو را بیاموزید، باز هم seoedu برای شما دوره ویژه خود را دارد.

این وب سایت به شما کمک می‌کند از 0 تا 100 سئو را بیاموزید و از جدیدترین آپدیت‌های روز گوگل نیز باخبر باشید. دوره به صورت مداوم آپدیت شده و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه نخواهد بود.

سخن آخر

کسب درآمد میلیاری آرزویی است که خیلی از ما آن را دنبال می‌کنیم. کسب و کارها دوست دارند مشتریان هدفمند جذب کنند. افراد دوست دارند به کمک یک فعالیت ساده و حتی پشت میز نشینی خود به درآمدهای هنگفت دست پیدا کنند. این افکار به کمک کسب درمد از گوگل به روش سئو همان چیزی است که به تمامی این رویاها جامه عمل می‌پوشاند. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید می‌خواهید ماشین بعدیتان بنز باشد یا خیر. اگر آماده‌اید همین آلان شروع به یادگیری کنید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.