کد خبر : 8815 / /
/

تبلیغات محیطی حق ماست، ترند اول توییتر فارسی شد

در حالی که دعوای تبلیغات محیطی میان باشگاه ها و سازمان لیگ بالا گرفته، فوتبال دوستان به صف حامیان باشگاه ها پیوسته اند

تبلیغات محیطی حق ماست، ترند اول توییتر فارسی شد

پس از آن که ۸۸ درصد از مخاطبان یک برنامه رادیویی در نظرسنجی برنامه وقت اضافه رادیو ایران به نفع باشگاه‌ها رای دادند کاربران ایرانی توییتر نیز در حمایت از باشگاه ها تبلیغات محیطی حق ماست را ترند اول توییتر فارسی کردند.

به گزارش طرفداری، در پی اقدام مدیرعامل باشگاه استقلال که خواهان حق تبلیغات محیطی این باشگاه شد چند باشگاه ایرانی دیگر نیز دست به کار شدند تا در فصل جدید خودشان تبلیغات را به دست بگیرند. با وجود مخالفت های اولیه سازمان لیگ، باشگاه‌ها در حال پیوستن به طرح پیشنهادی سردار مصطفی آجورلو هستند. در این میان فوتبالدوستان هم اغلب از باشگاه ها حمایت می کنند. شب گذشته در توییتر، تبلیغات محیطی حق ماست، تبدیل به ترند اول توییتر فارسی شد تا این گونه به نظر بیاید که کاربران توییتر فارسی نیز خواهان انتقال این حق از سازمان لیگ به باشگاه ها هستند.

شب گذشته ابتدا ترند تبلیغات محیطی در جمع ۱۰ برند برتر توییتر فارسی قرار گرفت اما در ادامه و در ۲ ساعت منتهی به پایان جمعه شب، تبلیغات محیطی حق ماست با اختلافی فاحش ترند اول توییتر فارسی شد.

استقلال، سپاهان و پیکان سه باشگاهی هستند که به صورت علنی اعلام کرده‌اند می‌خواهند در فصل جدید خودشان تبلیغات محیطی بازی های خانگی را برعهده بگیرند. به نظر می رسد پرسپولیس و تراکتور و برخی باشگاه‌های پرطرفدار دیگر نیز در حال پیوستن به این توافق تازه باشگاه ها هستند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.