کد خبر : 8553 / /
/

دپوی ۱۳کیلو تریاک در منزل مواد فروش جنوب پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۳کیلو تریاک در عملیات ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد.

دپوی ۱۳کیلو تریاک در منزل مواد فروش جنوب پایتخت

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی ارجاع چندین فقره شکایت و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار جنوب تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه دهم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی برروی سوژه ی مورد نظر مشخص شد متهم به تازگی یک بار مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور تهیه و پس از انتقال آن به حومه ی تهران مترصد توزیع و فروش آن در محدوده جنوب پایتخت است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی عملیات خود را برای دستگیری متهم آغاز کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: بعد چندین ساعت رصد اطلاعاتی متهم در حالی که در مخفیگاهش حضور داشت، دستگیر  و  در بازرسی از این محل ۱۳کیلو و ۶۰۰گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ حسنوند در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد./ ایلنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.