کد خبر : 8521 / /
/

انهدام باند قاچاق انسان در شهر ری

آدم ربایانی که دست به ربودن مردان خارجی کرده بودند در جنوب تهران دستگیر شدند.

انهدام باند قاچاق انسان در شهر ری

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری از انهدام باند قاچاق انسان و آدم‌ربایی و همچنین تعطیلی ۲ سوله نگهداری نوشت‌افزار خارجی فاقد مدارک گمرکی به ارزش تقریبی ۵۰ میلیاردریال خبرداد و گفت: همچنین سوله نگهداری ۵۰۰ تن مواد اولیه پتروشیمی در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: پیرو اخبار واصله مبنی بر آدم ربایی و قاچاق اتباع کشور افغانستان در محدوده حسن آباد فشافویه و انتقال آنها به مکانی نامعلوم، رصد اطلاعاتی و پیگیری موضوع در دستور کار عوامل پاوا فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 دستگیری آدم‌ربایان در شهرری

وی افزود: در پی جویی های اطلاعاتی محرز شد شخصی از اتباع افغانستان با اقوام خود در تهران تماس گرفته و اظهار داشته قاچاقچیان انسان در قبال آزادی وی مبلغ ۱۰ میلیون تومان را طلب کرده اند.

این مسئول ادامه داد: با سرنخ های بدست آمده و تحقیقات شبانه روزی در کمترین زمان ممکن محل نگهداری اتباع ربوده شده در پاکدشت، مشخص و با هماهنگی دادستان شهرستان ری در یک عملیات ضربتی به مخفیگاه ربایندگان و قاچاقچیان ورود و موفق به دستگیری ۲ نفر از قاچاقچیان انسان شدند، که همزمان ۲ نفر تبعه در بند مجرمان نیز بودند.

جلیلیان اضافه کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.