کد خبر : 8425 / /
/

سورپرایز احتمالی یحیی برای الهلال

چالش بزرگ یحیی گل‌ محمدی برای ترکیب پرسپولیس در دیدار با الهلال، انتخاب زوج خط حمله خواهد بود.

سورپرایز احتمالی یحیی برای الهلال

پرسپولیس شنبه شب به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت. ممکن است در این دیدار وحید امیری در کنار عیسی آل کثیر قرار بگیرد. 

سرخپوشان پایتخت در بازیهای دوستانه اخیر خود با مشکلات زیادی از بابت غیبت بازیکنان تاثیرگذار داشته‌اند و یحیی از تست ترکیب اصلی اش ناکام ماند و حالا باید بر اساس عملکرد شاگردانش در تمرین ۱۱ بازیکن اصلی را انتخاب کند.

در دو بازی دوستانه اخیر گل‌محمدی از چهار زوج خط حمله بهره برد. در دیدار اخیر با سپاهان باتوجه به غیبت وحید امیری و حضور او در تیم ملی، این حامد پاکدل و عیسی آل کثیر بودند که از ابتدا وارد زمین شدند و مهدی عبدی باوجود مصدومیت جزئی، برای دقایقی بازی کرد.

این در حالی است که پیش از آن در دیدار مقابل شهرداری آستارا وحید امیری و حامد پاکدل از ابتدا در ترکیب اصلی بودند و در نیمه دوم تغییراتی در ترکیب انجام شد.

با این حال مهمترین دغدغه یحیی برای بازی با الهلال، وضعیت وحید امیری است که در هر دو بازی تیم ملی مقابل امارات و کره جنوبی فیکس بود و شاید امکان انجام سومین بازی متوالی در ۱۰ روز را نداشته باشد. اما عیسی آل کثیر در دو بازی دوستانه موفق به گلزنی شد و با آمادگی کامل پای به ورزشگاه پرنس فیصل خواهد گذاشت./پارس فوتبال

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.