کد خبر : 8032 / /
/

کرونا قوی ترین مرد روسیه را زمین زد +عکس

قوی‌ترین مرد روسیه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

کرونا قوی ترین مرد روسیه را زمین زد +عکس

به نقل از تایمز، ولادیمیر سینگلازوف قوی ترین مرد روسیه در ۶۱ سالگی بر اثر عارضه کرونا درگذشت. او دارای رکوردهای قدرت زیادی بود و به دلیل نمایش قدرتمند و انعطاف پذیری خود مشهور بود.

ایسنا نوشت؛ او پس از ابتلا به کووید چند روز در کما در بخش مراقبت های ویژه گذرانده بود و گفته می شود خواهرش نیز فقط یک روز پیش بر اثر این ویروس فوت کرده بود.

سینگلازوف از سال  ۱۹۹۰ در شهر خود به شهرت رسید.

گفته می شود که سینگلازوف ۲۶ رکورد جهانی  به ثبت رسانده است، از جمله دو شاهکار که توسط کتاب رکوردهای گینس برای بلند کردن وزنه هنگام انجام باز کردن پاها بین دو صندلی به رسمیت شناخته شده است.

در سال ۱۹۹۵، او چهار بار وزنه ۸۸ کیلوگرم را بلند کرد و سپس وزنه ۱۵۶ کیلوگرمی را در همان حالت کشیده نگهداشت.

سینگلازوف در سال ۲۰۰۹ به عنوان قوی ترین مرد روسیه شناخته شد، اما حرفه او چندی بعد به دلیل مشکلات سلامتی به پایان رسید و ظاهراً مفاصل پاهایش "از بین رفت".

روسیه در حال حاضر با موج چهارم ابتلا به ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند و تعداد بی سابقه مرگ و میر در روزهای اخیر گزارش شده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.