کد خبر : 7966 / /
/

خبر خوش از وضعیت عزت‌الله مهرآوران

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، با اعلام خبر خوش تیم پزشکان از روند درمان عزت‌الله مهرآوران گفت: «در سایه استمرار روند مطلوب درمان، ‌خواب مصنوعی و دُز بیهوشی این بازیگر پیشکسوت هم‌زمان کاسته خواهد شد تا با روند رسیدن به شرایط پایدار، شاهد هوشیاری کامل وی باشیم.»

خبر خوش از وضعیت عزت‌الله مهرآوران

 مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، با اعلام خبر خوش تیم پزشکان از روند درمان عزت‌الله مهرآوران گفت: «در سایه استمرار روند مطلوب درمان، ‌خواب مصنوعی و دُز بیهوشی این بازیگر پیشکسوت هم‌زمان کاسته خواهد شد تا با روند رسیدن به شرایط پایدار، شاهد هوشیاری کامل وی باشیم.»

نیک‌نام حسینی‌پور، با اعلام خبر خوش ابراز رضایت تیم درمان عزت‌الله مهرآوران، بازیگر پیشکسوت و شناخته‌شده تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان، و پاسخ‌گویی بدن او به دارو درمانی، گفت: «روند درمان ابتدا با خواب مصنوعی تحت نظر پزشکان برای این بازیگر پیش‌کسوت آغاز شد. با توجه به آن‌که استمرار روند درمان نیازمند مراقبت‌های ویژه پزشکی است، این بازیگر هنوز در خواب مصنوعی به سر می‌برد اما طبق گفته تیم پزشکی، بدن او با وجود ابتلا و درگیری شدید ریه،‌ خوشبختانه به روند درمان پاسخ مثبت داده و نشانه‌های روشنی از بهبودی وضعیت او را شاهد هستیم.»

مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در پاسخ به این پرسش که ادامه روند درمان چگونه خواهد بود گفت: «مطابق نظر پزشکان در کنار استمرار روند درمان و التیام درگیری ریه این بازیگر آرام‌آرام دُز داروی بیهوشی برای آقای مهرآوران کم خواهد شد تا هم‌زمان با بهبودی نسبی شاهد پایان روند بیهوشی باشیم و او بار دیگر شرایط هوشیاری را به دست آورد.»

حسینی‌پور در پایان، ضمن ابراز امیدواری نسبت‌به استمرار روند درمان و بهبودی هرچه سریع‌تر حال این بازیگر شناخته‌شده و دوست‌داشتنی، بار دیگر از تمامی مردم درخواست کرد که حتی با وجود دریافت دو دُز واکسن، بنابر رسالت اجتماعی و فردی برای حفظ سلامت خود و جامعه، در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مانند قبل جدیت تام و تمام را داشته باشند.

عزت‌الله مهرآوران از پنجم مهر به علت ابتلا به کرونا و درگیری بالای ۹۰ درصد ریه در بیمارستان آتیه بستری است که کماکان بنا به نظر پزشکان با توجه به شرایط درگیری ریه در خواب مصنوعی به سر می‌برد.

مهرآوران، متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۲۸، بازیگر شناخته شده تئاتر، ‌سینما و تلویزیون است. شروع کار این هنرمند با درخشش در ادوار ابتدایی جشنواره تئاتر فجر، در مقام کارگردان، نمایشنامه‌نویس و بازیگر بوده است.

این بازیگر، در حوزه تئاتر با مریم معترف و زنده‌یاد انوشیروان ارجمند؛ بیشترین همکاری را داشته است.

وی همچنین سابقه بازی در آثاری چون «سایه ماه» به کارگردانی انوشیروان ارجمند، «مرگ یزدگرد» به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی گلاب آدینه، «دلدار» به نویسندگی و کارگردانی حسین نوری و «واقعه‌خوانی جهاز جادو» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی آتیلا پسیانی را در کارنامه خود دارد.

بازی در فیلم‌های سینمایی «خوابم می‌آد»،‌ «آتیش بازی»،‌ «بانوی من»، «مومیایی ۳»، «سیب سرخ حوا»، «آژانس شیشه‌ای»،«تارهای نامریی» و سریال‌های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی چون «لیسانسه‌ها»، «ایراندخت»، «ناخونک»، «هیولا»، «فوق لیسانسه‌ها»، «خوب، بد، جلف: رادیواکتیو»، «می‌خواهم زنده بمانم»، «بچه مهندس ۴» و ...بخشی از کارنامه این بازیگر کشورمان است.

ایرنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.