کد خبر : 7957 / /
/

وزیر خارجه ایران کره جنوبی را تهدید کرد /دیگر سریال‌ کره‌ای پخش نمی‌کنیم!

وزیر خارجه ایران گفت: اگر قرار شد مذاکرات مسیر هشت سال گذشته را طی کند و مذاکره برای مذاکره باشد، قطعا جمهوری اسلامی ایران در زمان خودش تصمیم مقتضی را در آن چارچوب اتخاذ خواهد کرد.

وزیر خارجه ایران کره جنوبی را تهدید کرد /دیگر سریال‌ کره‌ای پخش نمی‌کنیم!

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به دعوت سرگئی لاوروف همتای روس خود در رأس هیأتی شب گذشته وارد مسکو شد، دیشب (سه‌شنبه) در جمع سفیر و کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران و همچنین کارکنان نهادهای ایرانی مستقر در روسیه در محل اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو گفت:  طی یک ماه آینده سمیناری با حضور سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه و از جمله در روسیه را در تهران برگزار خواهیم کرد که در چارچوب سیاست خارجی و سیاست همسایگی دولت جدید، سفرای ما کاملا در جریان برنامه مهم توسعه اقتصادی پایدار جمهوری اسلامی ایران در دولت جدید بدون نگاه و گره زدن برنامه توسعه اقتصادی به تحریم‌ها توجیه شوند و بتوانیم با هماهنگی همدیگر این مسیر را به پیش ببریم.

رئیس دستگاه دیپلماسی یادآور شد: البته مسیر مذاکرات وین هم پیش روی ماست. اگر مذاکرات وین به نتیجه رسید و طرف‌های مقابل نیت و اراده جدی داشتند که نسبت به تأمین حقوق ملت ایران در چارچوب مذاکرات برجام طرفین به دستاوردهای ملموس نائل بیاییم و جمهوری اسلامی ایران نیز احساس کند که منافع و حقوق ملت تأمین شده است، این توافق به کمک برنامه توسعه اقتصادی پایدار دولت سیزدهم خواهد رفت.

وزیر خارجه یادآور شد: اگر قرار شد مذاکرات مسیر هشت سال گذشته را طی کند و مذاکره برای مذاکره باشد، قطعا جمهوری اسلامی ایران در زمان خودش تصمیم مقتضی را در آن چارچوب اتخاذ خواهد کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین خاطرنشان کرد: ما در بحث مذاکرات هسته‌ای چند هفته‌ای است جلسات فشرده طولانی داریم و یکی از سؤالات در آن جلسه این است که چگونه طراحی کنیم که دور جدید مذاکرات نتیجه ملموس و عملی داشته باشد و مردم احساس کنند اتفاقی افتاده است و مردم احساس کنند سند طولانی برجام و مذاکرات طولانی برجام در دولت جدید با مذاکرات جدیدی که انجام می‌شود به یک دستاورد ملموسی برسد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.