کد خبر : 7953 / /
/

اولین واکنش دلار به خبر انتصاب صالح آبادی

قیمت دلار در بازار آزاد بعد از منتشر شدن خبر انتصاب رئیس جدید بانک مرکزی واکنش نزولی نشان داد و کانال ۲۸ هزار تومان را از دست داد.

اولین واکنش دلار به خبر انتصاب صالح آبادی

در بازار آزاد امروز قیمت دلار با ثبات نسبی همراه بود و در ساعات اولیه معاملات در کانال ۲۸ هزار تومان معامله می‌شد. اما با منتشر شدن خبر انتصاب علی صالح‌آبادی برای رئیس کل بانک مرکزی، بازار ارز واکنش کاهشی از خود نشان داد. قیمت دلار بعد از مشخص شدن زئیس کل بانک مرکزی کانال ۲۸ هزار تومان را از دست و به قیمت ۲۷ هزار و ۹۸۰ تومان کاهش پیدا کرد.

با وجود کاهش نرخ ارز در بازار آزاد بعد از این خبر، دلار فردایی در بازار آزاد همچنان در کانال ۲۸ هزار تومان باقی مانده است. با توجه به تعطیلی بازارها در روز پنجشنبه ۱۵ مهر، باید دید نرخ ارز در هفته آینده با آغاز فعالیت رئیس جدید بانک مرکزی چه واکنشی نشان می‌دهد؟ آیا این روند نزولی قیمت که در ساعات اولیه رخ داد در هفته آینده ادامه‌دار است یا خیر؟

ثبات قیمت دلار درکانال ۲۸ هزار تومان / قیمت دلار امروز ۱۴ مهر چقدر شد؟

در بازار آزاد امروز دلار در کانال ۲۸ هزار تومان نوسان قیمت دارد ولی همچنان در کانال ۲۸ هزار تومان باقی مانده است. قیمت دلار در ساعات نزدیک ظهر ۱۴ مهر در بازار آزاد با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰ تومان معامله شد.

نرخ ارز در صرافی ملی امروز با ۱۰۰ تومان افزایش ۲۷ هزار و ۵۸۰ تومان اعلام شد. قیمت دلار در بازار متشکل ارزی ۲۷ هزار و ۴۷۴ تومان ثبت شد./تجارت‌نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.