کد خبر : 7908 / /
/

کتک خوردن آمر به معروف بدست یک مدیر دولتی! +عکس

مدیر دفتر پیشخوان دولت ضارب مرد آمر به معروف در تهران درآمد.

کتک خوردن آمر به معروف بدست یک مدیر دولتی! +عکس

مدیر دفتر پیشخوان دولت ضارب مرد آمر به معروف در تهران درآمد.

آمر به معروف می گوید: چند روز قبل برای انجام امور امور اداری به یکی از دفاتر پیشخوان دولت در محله نارمک مراجعه کردم. وارد دفتر که شدم به یک خانم بی حجاب که از لحاظ حجاب وضعیت مناسبی نداشت به صورت خیلی مودبانه و برادرانه تذکر لسانی دادم، ولی این خانم با فحاشی و توهین های رکیک به بنده توهین کرد و حتی اقدام به کشف حجاب کامل کرد.

ضرب و شتم آمر به معروف

محسن افشین کیا، از ایرانیان مقیم خارج از کشور که برای دیدن آشنایان خود به تهران آمده است، به تشریح نحوه ضرب و شتم او در یکی از دفاتر پیشخوان دولت محله نارمک تهران به دلیل امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی به یک خانم بی حجاب پرداخت.

افشین کیا می گوید: چند روز قبل برای امور امور اداری خود به یکی از دفاتر پیشخوان دولت در محله نارمک مراجعه کردم. وارد دفتر شدم یک خانم بی حجاب با وضعیت نامناسب را دیدم و مدیر و کارمندان دفتر پیشخوان دولت هم بدون هیچ گونه تذکر به این خانم در خصوص حجاب او، مشغول کار خود بودند.

ضرب و شتم آمر به معروف

بنده به عنوان یک مسلمان وظیفه شرعی و اجتماعی خود دانستم و به این خانم بدحجاب تذکر خیلی مودبانه دادم، ولی خانم به جای اصلاح رفتار و وضعیت خود با فحاشی و توهین شروع به هوچی گری کرد و با داد و فریاد که شما چه کاره هستید و من هر کاری بخواهم انجام میدم.

در ادامه بصورت کامل در محل عمومی کشف حجاب کرد. در حین برای بنده خیلی جالب بود که مدیر و کارمندان دفتر به جای برخورد با این خانم و حمایت از بنده، جانب خانم‌ گرفتند و از او حمایت کردند و با ادبیات قلدرمآبانه با بنده درگیر شدند که شما چه کاره هستید و علاوه بر فحش های رکیک، و کتک کاری ، حتی من رو با هل دادن می خواستند از پله های ساختمان به پایین پرتاب کنند.

نهایت این که بنده به کلانتری مراجعه و شکایتی را تنظیم کردم و از آنجا برای تکمیل مراحل پرونده به پزشکی قانونی مراجعه کردم./منبع: رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.