کد خبر : 7899 / /
/

هشدار به مسافران شمال/ منتظر باران و سرما باشید

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا بارش باران گاهی وزش باد و کاهش تدریجی دما در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان و اردبیل همچنین شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

هشدار به مسافران شمال/ منتظر باران و سرما باشید

محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز بارش باران گاهی وزش باد و کاهش تدریجی دما در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان و اردبیل همچنین شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و خراسان شمالی داریم و این شرایط فردا نیز در استان‌های مذکور ادامه دارد.

وی افزود: روز آینده بارش در استان گیلان شدت می‌گیرد ضمن آنکه در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده داریم.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز پنج‌شنبه 15 مهر ابرناکی و بارش باران در سواحل خزر و خراسان شمالی ادامه دارد و روزهای جمعه و شنبه پیش‌ِ رو بارش خفیف باران در استان‌های گیلان و مازندران پیش‌بینی می‌شود.

اصغری با بیان اینکه از امروز تا روز 15 مهر دریای خزر مواج است، اظهار کرد: در دو روز آینده در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، همدان‌،کردستان، سمنان و استان مرکزی وزش باد شدید داریم و در این دو روز در ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود

وی درباره وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت:‌ آسمان تهران روز آینده صاف در بعدازظهر وزش باد و کمی ابری پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 26 و 16 درجه بالای صفر خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده اهواز با آسمانی صاف و بیشینه دمای 41 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 4 درجه بالای صفر و آسمانی صاف خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.