کد خبر : 7687 / /
/

این سهامداران امروز بیشترین سود را داشتند

امروز سهامداران شرکت‌های کاشی پارس، توسعه شهری توس گستر و پتروشیمی غدیر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولیدات پتروشیمی قائد بصیر، فرابورس ایران و سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

این سهامداران امروز بیشترین سود را داشتند

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳۶هزار و ۴۹۷واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۷۳هزار و ۴۸۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۷میلیارد و ۴۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۲۴۱میلیارد تومان در بیش از ۹۴۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کاشی پارس، توسعه شهری توس گستر و پتروشیمی غدیر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های تامین ماسه ریخته‌گری، سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان و پلاسکو کار بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۳میلیارد و ۴۰۷میلیون ورقه به‌ارزش ۹هزار و ۴۱۴میلیارد تومان در ۵۲۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۹۶واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۳۰۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولیدات پتروشیمی قائد بصیر، فرابورس ایران و سرمایه‌ گذاری مسکن زاینده رود بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه اتکایی ایارناین، ریال پرداز نو آفرین و صنایع بهداشتی ساینا بیشترین کاهش قیمت را داشتند./تسنیم

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.