کد خبر : 7651 / /
/

گاف عجیب فیفا؛ قابلیت جدید غیب شدن! +عکس

هواداران فیفا 22 با گافی جدید در این بازی مواجه شدند به این شکل که بازیکنان به شکلی ناگهانی غیب می شوند!

گاف عجیب فیفا؛ قابلیت جدید غیب شدن! +عکس

هواداران فیفا 22 با گافی جدید در این بازی مواجه شدند به این شکل که بازیکنان به شکلی ناگهانی غیب می شوند!

به گزارش فوتبالی، این گاف برای اولین بار توسط یکی از هواداران بازی رونمایی شد که ویدیویی منتشر کرد که در آن مدافع تیمش در حال پاس به عقب با ضربه سر به سمت دروازه بان تیمش است که ناگهان دو غیب می ش,د و بدین ترتیب ویلفرد زاها که در تیم رقیب حضور دارد از فرصت استفاده می کند و دروازه را به راحتی و در موقعیتی آسان باز می کند!

کاربری که ویدیو را منتشر کرده در این باره نوشته است:" چطور چنین چیزی قابل قبل است آن هم در حالی که این بازی هر سال از الگویی یکسان با کمتری تغییر استفاده می کند؟ دوست داشتم که که EA رقابت بیشتری ایجاد می کرد یا این که هر دو سال یک بار ساخته می شد اما به جایش روح بیشتری به بازی اضافه می شد. به همین خاطر برای خرید نسخه جدید مردد هستم."

یک نفر دیگر نوشته است:" این حقیقت که بازیکنان با نمره بالا که در دنیای واقعی خوب هستند، در دنیای واقعی بدون سرعت بلاستفاده هستند، نشان می دهد که آنها در این سالها نتوانسته اند ثبات ایجاد کنند. به چه درد می خورد که مثلا لواندوفسکی نمره 92 داشته باشد اما از سن ماکسیمین با نمره 72 ضعیف تر باشد؟"/پایگاه خبری فوتبالی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.