کد خبر : 7571 / /
/

تصویر هولناک از واژگونی خودرو در بزرگراه آزادگان + عکس

حمید حمیدی از واژگونی سواری پراید پس از برخورد با جدول کناری بزرگراه آزادگان به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.

تصویر هولناک از واژگونی خودرو در بزرگراه آزادگان + عکس

حمید حمیدی سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب اظهار داشت: در ساعت صبح دیروز و در پی رصد دوربین‌های کنترل ترافیک از محدوده‌های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره برخورد و واژگونی سواری پراید در بزرگراه آزادگان- شهرک عقاب، بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور تیم کارشناسی در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ابتدا چند دور به دور خود چرخیده و پس از برخورد با جداول کناری بر روی سقف واژگون و در نهایت در لاین دوم این بزرگراه متوقف می‌گردد.

سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب تصریح کرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده توسط نیروهای اورژانس به دلیل جراحات وارده به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

وی بیان داشت: به دلیل ریختن بنزین از این خودروی واژگون شده تیم‌های آتش نشانی بلافاصله با همکاری پلیس راهور مستقر در محل اقدام به ایمن سازی و پوشش سطح معبر با استفاده از مایعات مخصوص کرده و نگذاشتند اتفاقی ناگوار در محل بوقوع بپیوندد.

حمیدی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری نمایند./ مشرق

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.