کد خبر : 7505 / /
/

پرتاب دست های فوق العاده بیرانوند همه را متحیر کرد +فیلم

پرتاب دست های فوق العاده بیرانوند در بازی بواویستا - استوریل

پرتاب دست های فوق العاده بیرانوند همه را متحیر کرد +فیلم

علیرضا بیرانوند دروازه بان درجه یک پرسپولیسی است علیرضا بیرانوند به صورت قرضی از تیم رویال آنتورپ، برای بوآویشتا بازی می‌کند. علیرضا بیرانوند پس از جام جهانی ۲۰۱۸ و گرفتن پنالتی رونالدو عملکرد خیره کننده ای را نشان داد و بسیار محبوب و معروف تر شد.علیرضا بیرانوند در سن کم ازدواج کرد و یکی از دلایل موفقیتش را هم ازدواج زود هنگام و همسرش می داند.  علیرضا بیرانوند درحال حاضر به همراه همسر و فرزندانش در پرتغال سکونت دارد و گاهی تصاویر و یا فیلم هایی در کنار خانواده اش منتشر می کند.

در ادامه استوری بیرانوند را مشاهده می کنید که به همراه زن و فرزندانش در ماشین هستند و به نوعی دابسمش اجرا می کنند و با آهنگ همخوانی می کنند. اما با توجه به تصاویری که از قبل و بعد همسرش منتشر شده سوالی پیش می آید که چرا فوتبالیست ها تا به جایگاهی بالاتر می رسند و از ایران مهاجرت می کنند همسرانشان ۱۸۰ درجه تغییر دارند. اصلا اینها به کنار چرا خود آقایون فوتبالیست انقدر با سرعت غیرتشان نم می کشد به راحتی همسرانشان را به نمایش می گذارند و تغییر می دهند؟

ناگفته نماند همسر بیرانوند به جز حجابش که شل شد و آب رفت با درآمد بالای این بازیکن چهره اش را هم به قولی کوبید و از نو ساخت.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.