کد خبر : 7449 / /
/

جنجال جدید هلیا دختر قمه کش +فیلم

ویدیو منتشر شده از هلیا دختر دهه هشتادی قمه کش که ظاهرا قرار است بازیگر یک موزیک ویدیو شود.

جنجال جدید هلیا دختر قمه کش +فیلم

حتما هلیا دختر دهه هشتادی که با قمه کشیدن در یک دعوا جنجالی شد را به یاد دارید. حالا و به لطف شهرتی که به دست آورده اقدام به تبلیغات و حضور در مراسمات مختلف می کند ! او در یک موزیک ویدیو بازیگر شده که به زودی قرار است منتشر شود !

هلیا دختر جوان دهه هشتادی که به هلیا نکن شر میشه معروف شده این روزها در اینستاگرام خود به شهرت زیادی دست یافته و اقدام به بلاگری می کند.

سلبریتی شدن هلیا

اگر هلیا با همین رشد فالوور پیش برود بعید نیست چند مدت آینده به یکی از سلبریتی های اینستاگرامی تبدیل شود. شاید بگویید مسخره است که با قمه کشیدن به این شهرت برسی، ما از اقدام هلیا دفاع نمی کنیم ولی می گوییم به شهرت رسیدن هلیا صد شرف دارد به روش هایی که دنیا جهانبخت با آن میلیونی شد (دستمال گذاشتن دور گردن و ادای خودکشی و ...) و الان فالوورهای او از رضا گلزار هم بیشتر است ! ماجرای دعوای هلیا :  یکی از دوستان و شاهدان آن روز عصر در پارک دشت بهشت دعوا را به تصویر می کشد: «طبق هر روز عصر در پارک نشسته بودیم. هلیا و دوستانش آمدند و سمت کتابخانه، جایی که پاتوق همیشگی آنها بود، رفتند. حدود یک ربع بعد میثاق همراه با دختری وارد پارک شدند. هلیا که از آمدن آنها شوکه شده بود، نمی دانست چه کار کند. دختری که همراه با میثاق بود، با عجله و خشونتی عجیب به طرف هلیا حمله ور شد. هلیا را روی زمین انداخت و دعوا بالا گرفت. هلیا برای قدرت نمایی از لباسش قمه ای بیرون آورد. به قدری فضای آنجا شلوغ و در هم بود که متوجه نشدیم چگونه صورت میثاق زخمی شد.

حجم ویدیو: 4.23M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54
copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.