کد خبر : 7286 / /
/

آتلیه عکاسی شیما در کرج

آتلیه‌های عکاسی امروزه با عکاسی‌های سابق تفاوت زیادی دارند و هرکدام تلاش می‌کنند با خدمات منحصر به فرد خود مشتریان را راضی نگه دارند. در سال‌های اخیر آتلیه‌های عکاسی تنوع زیادی در کار خود ایجاد کرده‌اند و با استفاده از تجهیزات مدرن و فضایی مطلوب زیباترین عکس‌ها را می‌گیرند. به نظر شما یک آتلیه عکاسی خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

ویژگی‌های یک آتلیه عکاسی خوب چیست؟

یک آتلیه عکاسی خوب برای اینکه بتواند محبوبیت زیادی پیدا کند باید مشخصه‌های گوناگونی داشته باشد. یکی از این ویژگی‌ها فضای باز و جذاب است. فضایی که در دکوراسیون آن از رنگ‌های شاد استفاده باشد و شامل محیطی امن برای عکاسی و ایجاد انگیزه باشد. همچنین فضای آتلیه باید دارای نور کافی باشد تا در زیبایی عکس‌ها اثربگذارد. از دیگر مشخصه‌های یک آتلیه مجرب می‌توان به تجهیزات پیشرفته اشاره کرد. وسایل عکاسی باید نو و باکیفیت باشند تا بتوان به ثبت تصاویر خارق‌العاده پرداخت. دوربین‌های تیم عکاسی باید رزولوشنی بالا داشته باشند تا منجر به خلق عکس‌هایی جذاب شوند. تعهد کاری، پرسنل با تجربه و نمونه کارهای مطلوب از دیگر ویژگی‌های یک آتلیه خوب است که قبل از عقد قرارداد باید مد نظر داشته باشید.

چگونه یک آتلیه مناسب پیدا کنیم؟

یافتن یک آتلیه مجرب کار سختی نیست. برای این کار با کمی جستجو می‌توانید چند مورد را پیدا کرده و بررسی کنید. خلاقیت یکی از فاکتورهایی است که در انتخاب آتلیه باید مد نظر داشته باشید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که از قبل نمونه کارهای تیم عکاسی را بررسی کرده و ژست‌های مورد نظر را پیدا کنید. فضای عکاسی مطلوب نیز از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کافی داشته باشید. نورپردازی مناسب، تجهیزات جدید، صبر و حوصله و غیره از دیگر فاکتورهایی است که در انتخاب یک آتلیه خوب باید در نظر بگیرید. اگر ساکن کرج هستید، ما به شما یکی از بهترین آتلیه‌های شهر یعنی عکاسی شیما را پیشنهاد می‌کنیم. جایی که با داشتن تمام موارد فوق می‌تواند در سریع‌ترین زمان بهترین عکس‌ها را تقدیمتان کند.

RM6lFlvfGcab

آتلیه عکاسی شیما

آتلیه عکاسی شیما در کرج یکی با داشتن پرسنلی مجرب بیش از ده سال است که در حوزه عکاسی فعالیت می‌کند. این تیم حرفه‌ای با خلاقیت و صبر زیاد خود زیباترین عکس‌ها را از مراسم و جشن‌ها ثبت می‌کنند و خاطره‌ساز شما می‌شوند. همچنین با داشتن فضایی خوب با نورپردازی مناسب محیطی عالی برای عکاسی عروس خلق کرده‌اند که زبانزد عام و خاص هست. آتلیه عکاسی شیما حتی برای عکاسی کودکان هم برنامه‌های ویژه دارد و با چیدمان بچگانه از کوچولوهای دلبندتان عکس‌های دندونی، عکس نوزاد، تولد و غیره می‌گیرد.

خدمات آتلیه عکاسی شیما

آتلیه عکاسی شیما خدمات متنوعی به مشتریانش ارائه می‌دهد که باعث می‌شود تا گزینه‌های زیادی پیش رو داشته باشید. در ادامه به این خدمات بیشر می‌پردازیم.

عکاسی تعیین جنسیت

یکی از فعالیت‌هایی که این آتلیه انجام می‌دهد، عکاسی تعیین جنسیت است. عکاسی تعیین جنسیت یکی از پرطرفدارترین ژست‌های عکاسی است که می‌توانید در خانه، آتلیه و یا فضای باز بگیرید. برای این کار لازم است تا نتیجه سونوگرافی توسط پزشک به یکی از اقوام نزدیک اعلام شده و سپس به تیم عکاسی ارسال شود. این تیم با ایجاد یک دکوراسیون زیبا با ترکیب رنگ آبی و صورتی فضایی دوست‌داشتنی برای عکاسی خلق کرده و خاطره‌ساز شما می‌شود. بادکنک‌های رنگی، کیک، ریسه و غیره از دیگر وسایلی است که برای زیبایی بخشیدن عکس‌ها در تزئین فضا استفاده می‌شود.

tIag3Wx9aMPR

عکس دندونی کودک

از دیگر خدمات آتلیه عکاسی شیما می‌توان به عکس دندونی نوزاد اشاره کرد. در این پروسه بعد از درآمدن اولین دندان کودک دلبندتان می‌توانید به آتلیه عکاسی رفته و با ژست‌های کودکانه از او عکس بگیرید. برای این کار از چیدمانی بچگانه با ریسه‎های شبیه به دندان برای تزئین محیط استفاده می‌شود که حسابی حال و هوایی جالب ایجاد می‌کند. البته اگر هم قصد دارید تا تمام دندان‌های کودک در عکس باشد، باید این کار را به یک سالگی او موکول کنید.

عکاسی فرمالیته

آیا به روزهای شروع زندگی مشترک نزدیک می‌شوید؟ عکاسی فرمالیته عروس می‌تواند یکی از به‌یادماندنی‌ترین عکس‌ها باشد. برای این کار لازم است تا لباس‌های مناسب انتخاب کرده و با هماهنگی قبلی به آتلیه بروید. البته عکاسی فرمالیته می‌تواند در فضای باز هم انجام شود و در کنار سرسبزی چمن‌ها باعث خلق تصاویر رنگارنگ شود. حتی بعضی از زوج‌ها برای عکاسی فرمالیته راهی شمال، جزایر جنوبی و حتی استانبول می‌شوند تا متفاوت‌ترین عکس‌ها را بگیرند.

عکاسی صنعتی

اگر کسب و کار خودتان را اداره می‌کنید و می‌خواهید خوش رنگ از محصولات خود بگیرید، پس عکاسی صنعتی می‌تواند در کارتان تاثیرگذار باشد. با این کار علاوه بر معرفی برند می‌توانید کیفیت خوب محصولات را نیز به نمایش بگذارید. برای عکاسی صنعتی آتلیه عکاسی شیما به شما کمک می‌کند تا وسوسه‌کننده‌ترین عکس‌ها را از محصولات گرفته و فروش بیشتری رقم بزنید.

عکاسی تولد

اگر تولد خودتان و یا یکی از نزدیکانتان به زودی برگزار می‌شود، پس خوب است تا با عکاسی حرفه‌ای آن را به تجربه‌ای تکرارنشدنی بدل کنید. برای این کار می‌توانید به آتلیه عکاسی شیما رفته و در کنار کیک، بادکنک‌های شکل عدد و چیدمان زیبای آنجا عکس‌های رویایی بگیرید. همچنین اگر تمایل داشته باشید عکاسی تولد در فضای باز نیز می‌تواند گزینه‌ای عالی برای این کار باشد.

عکاسی کودک

اگر دوست دارید تا از کودک دلبندتان عکس یادگاری در آلبوم داشته باشید، آتلیه عکاسی شیما با صبر و حوصله این کار را برایتان انجام می‌دهد. مهم نیست که کودک شما چند سال سن دارد، این تیم حرفه‌ای بهترین‌ها را از کوچولو عزیزتان به ثبت می‌رساند.

EdviOyIa9gmn

مزایای عکاسی در آتلیه شیما

دریافت تخفیف یکی از مزایای همکاری با آتلیه عکاسی شیما است که برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است. همچنین عکاسی در فضایی آرام و باصفا از دیگر ویژگی‌های مثبت عکاسی در آتلیه شیما است که بهترین تجربه را برایتان رقم می‌زند. اگر دوست دارید تا آلبومی پر از تصاویر رنگارنگ داشته باشید، می‌توانید روی همکاران ما حساب کرده و بهترین‌ها را تجربه کنید.

کلام پایانی

آتلیه عکاسی شیما با باکیفیت‌ترین عکس‌ها آلبومی از تصاویر زیبا تقدیمتان می‌کند. اگر دوست دارید تا عکس‌هایی زیبا داشته باشید، تنها کافیست از قبل با شماره 02634455718 تماس بگیرید. همکاران ما در کنار شما هستند تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهند. برای دیدن نمونه کارها می‌توانید به وب سایت ما مراجعه کرده و عکس‌ها و فیلم‌ها را ببینید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.