کد خبر : 7274 / /
/

قیمت خانه در مناطق گران غرب تهران چند؟

بر اساس قیمت مسکن در مناطق غرب تهران، فهرستی از متوسط قیمت خرید آپارتمان در برخی از مناطق غرب تهران به دست آمده است.

قیمت خانه در مناطق گران غرب تهران چند؟

 با توجه به قیمت‌های ثبت شده در آگهی‌های سایت دیوار، جدولی از متوسط قیمت خرید آپارتمان در برخی از مناطق و محلات گران قیمت غرب تهران به دست آمده است.

شهران شمالی با متوسط قیمت هر متر مربع ۳۸ میلیون تومان و شهران جنوبی با متوسط قیمت ۳۹ میلیون تومان آگهی می‌شوند.

باغ فیض، ستارخان، جنت‌آباد مرکزی، جنت‌آباد شمالی و کوی فردوس محلاتی هستند که در محدوده ۴۰ تا ۴۱ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

جنت آباد جنوبی و سازمان برنامه با متوسط قیمت ۴۴ میلیون تومان، صادقیه و پونک ۴۶ میلیون تومان و در محله شهرآرا ۴۷ میلیون تومان ثبت شده‌اند. بر اساس آگهی‌های نیازمندی‌های دیوار محلات ذکر شده در کنار محله اباذر با قیمت ۴۹ میلیون تومان از محلاتی هستند که با متوسط قیمت در کانال ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان آگهی می‌شوند.

با توجه به آگهی‌های پلتفرم دیوار در ۱۰ روز گذشته، مرزداران با قیمت هر متر مربع ۵۴ میلیون تومان در کنار محله‌های یوسف‌آباد و گیشا (کوی نصر) در محدوده ۶۰ میلیون تومان ثبت می‌شوند.

سعادت آباد با متوسط قیمت ۸۰ میلیون تومان ثبت شده است که نسبت به محله شهران شمالی با قیمت ۳۸ میلیون تومان حدود ۴۰ میلیون تومان اختلاف قیمت دارد.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید آپارتمان مسکونی در برخی از محلات گران قیمت غرب تهران را مشاهده می‌کنید.

قیمت مسکن

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.