کد خبر : 7216 / /
/

عکس لو رفته از دختر مهران مدیری در لباس عروسی

عکس لو رفته از دختر مهران مدیری در لباس عروسی را می بینید

عکس لو رفته از دختر مهران مدیری در لباس عروسی

مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ است.مهران مدیری عطر خاص خودش را دارد و در اینستاگرامش آن را تبلیغ می کند.مهران مدیری در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. مهران مدیری فیلم ها و سریال های زیادی تا کنون ساخته است.آخرین اخبار مرتبط با مهران مدیری را در سایت خبرآزاد می‌خوانید.

مهران مدیری

زندگی شخصی مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری از پدر و مادری اراکی در یکی از مناطق جنوبی تهران به نام میدان بروجردی در آسیاب دولاب به دنیا آمده است، مهران فرزند آخر خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش دارد. آقای مدیری سالهاست ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های شهرزاد و فرهاد میباشد.

مهران مدیرى به دلیل ابتلا به بیمارى کرونا، در یکى از بیمارستانهاى تهران بسترى شد. مدیرى در این ایام، مشغول ضبط برنامه تلویزیونى «دورهمى» و همچنین بازى در سریال «خاتون» بود.

سینما دیلی: مهران مدیرى به دلیل ابتلا به بیمارى کرونا، در یکى از بیمارستانهاى تهران بسترى شد.

مدیرى در این ایام، مشغول ضبط برنامه تلویزیونى «دورهمى» و همچنین بازى در سریال «خاتون» بود که از دو روز پیش با بروز علائم بیمارى تحت درمان قرارگرفت و امروز نیز با نظر پزشکان بسترى شد.

مهران مدیری با بازی در سریال باغ گیلاس اولین نقش جدی اش را در تلویزیون بازی کرد و توانست مورد توجه مخاطبان قرار گیرد، این سریال در سال 1372 ساخته و در سال 1373 از تلویزیون پخش شد و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد. داستان باغ گیلاس زندگی دو برادر به نام های محسن با بازی مهران مدیری و امیر با بازی عبدالرضا اکبری را روایت میکند که یک باغ به آن ها به ارث رسیده و بخاطر اختلاف سلیقه در چگونگی استفاده از آن مقابل یکدیگر قرار میگیرند. جمشید مشایخی، نیکو خردمند و دانیال حکیمی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

آغاز کار مهران مدیری

مهران مدیری

مدیری در سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 وارد عرصه بازیگری شد و توانست به شهرت برسد، این مجموعه طنز در سال 1372 توسط داریوش کاردان ساخته شد و در ایام نوروز روی آنتن تلویزیون رفت و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. فریبا متخصص، ارژنگ امیرفضلی و مرحوم داوود اسدی از دیگر بازیگران این سریال طنز بودند.  مهران مدیری در همان سال با بازی در فیلم سینمایی دیگه چه خبر بازی در سینما را با فیلمی از تهمینه میلانی تجربه کرد.

سریال جدید مهران مدیری 

مهران مدیری

سریال «دراکولا» به کارگردانی و‌ تهیه کنندگی مهران مدیری از روز یک شنبه، یکم فرودین سال ۱۴۰۰ از دو پلتفرم فیلیمو‌ و نماوا پخش خواهد شد.

در این سریال طنز پیمان قاسم‌خانی طراحی و سرپرستی فیلمنامه را برعهده دارد و امیر برادران به عنوان نویسنده مهران مدیری را همراهی می‌کند.

 در خلاصه داستان «دراکولا» آمده است: "ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که ۳ سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد.کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده.مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم."

مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان‌نژاد، اندیشه فولادوند،احسان امانی، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش و حامد وکیلی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«دراکولا» محصولی از فیلم مارکت است که قرار است روزهای یک شنبه ساعت ۲۰ از فیلیمو و نماوا منتشر شود.

مهران مدیری کارگردان و بازیگر معروف سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد. او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در زمینه های دیگری مثل خوانندگی، مجری گری، طراحی صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد.

شروع فعالیت هنری مهران مدیری

مهران مدیری مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه شد ولی به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.  

مهران مدیری در باغ گیلاس

 

مهران مدیری مهران مدیری با بازی در سریال باغ گیلاس اولین نقش جدی اش را در تلویزیون بازی کرد و توانست مورد توجه مخاطبان قرار گیرد، این سریال در سال 1372 ساخته و در سال 1373 از تلویزیون پخش شد و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد. داستان باغ گیلاس زندگی دو برادر به نام های محسن با بازی مهران مدیری و امیر با بازی عبدالرضا اکبری را روایت میکند که یک باغ به آن ها به ارث رسیده و بخاطر اختلاف سلیقه در چگونگی استفاده از آن مقابل یکدیگر قرار میگیرند. جمشید مشایخی، نیکو خردمند و دانیال حکیمی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.