کد خبر : 7159 / /
/

هزینه راه اندازی فروشگاه آنلاین در سال 1400

هزینه ایجاد و میزبانی یک فروشگاه آنلاین چقدر است؟ شاید حدس زده باشید که هیچ پاسخ جامعی برای این سوال وجود ندارد. در حقیقت، بسته به پلتفرم، الزامات و اهداف، هزینه ها می تواند از 1 میلیون تا بیش از 20 میلیون تومان متغیر باشد.

اما همانطور که گفتیم، متأسفانه هیچ راهی برای تعیین دقیق هزینه راه اندازی فروشگاه آنلاین وجود ندارد زیرا هر کسب و کاری متفاوت است. با این حال، وقتی به شرکت خود، اهداف خود و آنچه می خواهید به آن برسید فکر کنید، می توانید یک دید کلی از مقدار هزینه های راه اندازی فروشگاه خود را تعریف کنید.

ما در ادامه این مقاله مجموعه ای از اطلاعاتی را که به شما برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین کمک می کند را ارائه می دهیم. در این مقاله به تمام سوالات مربوط به هزینه ایجاد یک فروشگاه آنلاین پاسخ خواهیم داد.

تجارت به منظور دستیابی به سود بیشتر با هزینه کمتر تعریف می شود. تا زمانی که تصمیم به ایجاد یک فروشگاه آنلاین و فروش محصولات در آن دارید، این ماراتن است که همیشه برای آن اجرا خواهید کرد.

 

agWn4bJDOm1e

هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

این سوالی است که برای بسیاری از افراد مبتدی که می خواهند کسب و کار خود را شروع کنند کمی نگران کننده است. سوالات مرتبط با بودجه ممکن است برای برخی گیج کننده باشد، اما اگر به چند مورد ساده بپردازیم، بسیار واضح خواهد بود، در واقع باید بدانیم که برای شروع به چه چیزی نیاز دارید؟

هزینه های اساسی وجود دارد که بدیهی است، مانند ایجاد فروشگاه، میزبانی و الزامات. می توانید به گزینه های موجود نگاه کنید که در هزینه شما صرفه جویی می کند، اما البته بدون چنین موردی نمی توانید انجام دهید.

بیایید آن موارد را مرور کنیم، ببینیم آیا در ابتدا به آنها احتیاج دارید و چگونه مواردی را که برای شروع لازم نیست جایگزین کنید:

E7D9BVFD3RSj

1. محصولات بخرید یا در محلی تولید کنید

بدیهی است که شما محصولی دارید که قصد فروش آن را از طریق فروشگاه آنلاین دارید. این که آیا شما اکنون مالک این محصول هستید یا قصد تولید /خرید/ واردات آن را از طریق شخص ثالث دارید. در این مورد، شما باید هزینه کمترین مقداری را که می توانید به صورت محلی تولید کنید، و همان مقدار را در صورت واردات مقایسه کنید. البته با فرض ثبات کیفیت محصول، داخلی یا وارداتی، و مقایسه شامل هزینه حمل و نقل نیز می شود. داده ها را جمع آوری کنید، سپس مقدار کل تولید و واردات داخلی را مقایسه کنید و کم هزینه ترین را انتخاب کنید.

 2. چه زمانی کارمند استخدام کنیم

مانع بزرگی که باید برطرف شود. مطمئناً به تنهایی کار نخواهید کرد. اما استخدام بیش از حد کارکنان بدون نقش واقعی اتلاف منابع استارتاپ است. بهترین شیوه ها برای استخدام کارکنان چیست؟

قانون بسیار ساده است: کارمند مورد نیاز خود را برای انجام یک کار مکرر تعیین کنید. مثل کی؟ به عنوان مثال برنامه نویس ممکن است کسی نباشد که سایت را برنامه نویسی کرده است - مخصوصاً اگر سایت بزرگی باشد - اما حضور او برای رفع هرگونه مشکل اضطراری که برای فروشگاه آنلاین پیش می آید، کاملاً ضروری است. دستورالعمل های شرکت برنامه نویسی که پاسخی را در مدت 48 ساعت به ایمیل های شما واگذار می کند، هیچ سودی برای شما نخواهد داشت و فقط شما هزینه تاخیر را خواهید پرداخت.

بنابراین، حضور یک برنامه نویس متخصص برای جلوگیری از قرار گرفتن سایت در معرض هرگونه شرایط اضطراری که تداوم کار آن را تهدید می کند، حیاتی است. این بدان معنا نیست که برنامه نویس کار خود را در زمینه نظارت بر سایت در پیش بینی خطرات متوقف می کند، بلکه هر چیز کوچک و بزرگی را در فروشگاه آنلاین تجزیه و تحلیل می کند، به طوری که همه مشکلات و مسیرهای آن را می داند و از هیچ مانعی شگفت زده نمی شود. او برخورد می کند، این کارمند ارزش هر درصدی را دارد که به او پرداخت می شود.

مامور فروش؟ مطمئنا .. اما در صورت امکان بیش از یک کارمند، کل فروشگاه ممکن است برای مدتی بر دوش فروشندگان باشد.

همچنین ممکن است به یک حسابدار نیاز داشته باشید که بر روند درآمد نظارت داشته باشد، آنها را با کسورها مقایسه کند، تا کل سود را برای شما استخراج کند و سپس هزینه ها را کسر کند تا سود خالص در موارد بودجه قابل مشاهده باشد.

obsJizYTqGnh

3. حمل محصولات یا معامله با یک شرکت حمل و نقل

بار دیگر - و همانطور که در محصولات انجام دادیم - هزینه حمل و نقل خود را با هزینه اتکا به یک شرکت حمل و نقل که وظیفه شما را بر عهده دارد مقایسه می کنیم و سپس با در نظر داشتن ثبات، کوچکترین آنها را انتخاب می کنیم. پایداری استانداردهای کیفیت حمل و نقل محصولات. همچنین، در صورت اتخاذ سیستم (پرداخت در رسید)، باید توجه داشت که شرکت حمل و نقل این امر را بر عهده می گیرد.

 4. آیا در ابتدا مکانی لازم است؟

قبل از اعتراض، شرکت های غول پیکری وجود دارند که ارزش بازار آنها اکنون میلیاردها دلار است که در مکان های عجیب شروع به کار کرده اند. جف بزوس بنیانگذار آمازون از گاراژش، مایکل دل از اتاق کالجش، و استیو جابز نیز همینطور.

در حال حاضر بسیاری از شرکت های پوشاک ترجیح می دهند در خانه خود شروع به کار کنند و از طریق بازاریابی آنلاین از تلاش های بازاریابی خود راضی باشند. چرا مثل آنها شروع نکنید؟ به همین ترتیب، اکثر محصولات دیجیتال - اگر محصولات شما چنین هستند - نیازی به دفتر مرکزی شرکت ندارند. بسیاری از شرکت ها هستند که می توانند از خانه شروع به کار کنند و از تلاش های بازاریابی آنلاین خود راضی باشند.

در هزینه اجاره محل، خرید مبلمان، برق، لوازم خانگی و سایر هزینه ها صرفه جویی کنید که در صورت تعویق، ناگزیر - به سود خالص تبدیل می شود. در نقطه ای که سود خالص شما پس از کسر هزینه های قبلی افزایش می یابد، می توانید اجاره محل را شروع کنید.

در چه چیز دیگری می توانید پس انداز کنید؟ فکر کردن با شما

XKa7i6QcDQn8

چه زمانی برای پروژه خود درخواست کمک مالی کنیم؟

"اولین قدم قبل از اینکه به دنبال سرمایه گذار باشید، این است که یک نمونه اولیه از پروژه بسازید و مطمئن شوید که کسی واقعاً به آن نیاز دارد. پس از آن، شما چندین گزینه خواهید داشت، یا به یکی از شتاب دهنده های رشد کسب و کار بپیوندید یا با شرکت های سرمایه گذاری مستقیم تماس بگیرید و پروژه خود را به آنها ارائه دهید. "

یعنی کاری که شما در واقع انجام می دهید، تأسیس پروژه، اثبات امکان پذیری واقعی آن و امکان دستیابی به سود در زمین - چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت - و سپس شروع به جذب سرمایه گذاران برای توسعه پروژه و به حداکثر رساندن آن است. 

نحوه تعیین هزینه راه اندازی فروشگاه آنلاین: 11 سوال که باید بپرسید

پس از پاسخ به سوالات زیر، نگاهی دوباره به مواردی که در بالا ذکر کردیم بیندازید. تعیین کنید که چگونه هر یک از آنها می تواند به شما در دستیابی به اهداف تجاری شما کمک کند.

حتی بهتر است بدانید که برای رشد سایت خود به هر عنصر چقدر نیاز دارید.

زیرا وقتی در تجارت الکترونیک هستید، هدف شما نباید فقط موفقیت باشد - هدف شما باید پیشی گرفتن از رقابت شما باشد.

اینها برخی از رایج ترین سوالاتی است که صاحبان وب سایت های تجارت الکترونیک جدید باید از خود بپرسند.

اگر در حال حاضر پاسخ سوالات مربوط به قیمت گذاری سایت تجارت الکترونیک را ندارید، نگران نباشید - فقط مهم است که وقت بگذارید و قبل از هزینه زیاد در یک سایت تجارت الکترونیک هزینه خود را بفهمید. تعیین پاسخ به این سوالات می تواند به شما در تعیین هزینه سایت تجارت الکترونیک از قبل کمک کند.

RkACkck9tYtY

آیا به پشتیبانی میزبانی نیاز دارم؟

اگر بله، از میزبان مقرون به صرفه استفاده کنید.

اگر نه، به دنبال گزینه های میزبانی رایگان باشید.

CMS من باید چکار کند؟

اگر به تنوع و عملکرد زیادی احتیاج دارید، با بهترین ها در این حرفه همراه شوید.

اگر فقط نیاز دارید که یک محصول را گاه به گاه اضافه کنید، با یک چیز اساسی شروع کنید.

به چه نوع طراحی وب نیاز دارم؟

اگر می خواهید خود را از رقبا متمایز کنید، به دنبال طراحی در سطح جهانی باشید.

اگر به سادگی می خواهید بفروشید و رقابت کنید، با چیزی گران تر شروع کنید.

چند صفحه محصول ارائه دهم؟

اگر به مقدار زیادی نیاز دارید، آماده خرید تعداد زیادی صفحه باشید.

اگر فقط کمی نیاز دارید، به طور مناسب درجه بندی کنید.

چند صفحه متن نیاز دارم؟

اگر می خواهید بسیاری از مناطق مختلف در پایگاه مشتری خود را هدف قرار دهید، فقط به صفحات متنی زیادی نیاز خواهید داشت.

اگر خوشحال هستید که فقط مشتریان فعلی خود را هدف قرار می دهید، نیازی به صفحات متن زیادی ندارید.

صفحات من فقط برای متن چقدر باید باشد؟

اگر می خواهید صفحه را در موتورهای جستجو رتبه بندی کنید، صفحات شما باید هزاران کلمه داشته باشند.

اگر می خواهید صفحه به سوالات سریع پاسخ دهد، صفحات شما می تواند به طور قابل توجهی کوتاه تر شود.

به چه نوع کار سئو نیاز دارم؟

اگر می خواهید تمام رقبای خود را شکست دهید، به پشتیبانی SEO زیادی نیاز خواهید داشت.

اگر فقط به دنبال رقابت هستید، SEO عمومی ممکن است با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

آیا سایت باید یکپارچه سازی پایگاه داده را داشته باشد؟

اگر می خواهید اطلاعات مشتریان خود را ذخیره کنید، فوراً به یکپارچه سازی پایگاه داده نیاز دارید.

متأسفانه، گزینه های زیادی در اینجا وجود ندارد - سایت تجارت الکترونیکی شما به درجه خاصی از ادغام نیاز دارد.

آیا واقعاً به نگهداری وب سایت نیاز دارم؟

اگر می خواهید سود مستمر داشته باشید و تجربه کاربری مثبتی را به مشتریان خود ارائه دهید، تعمیر وب سایت ضروری است.

این اساساً یک بیمه نامه در برابر هر مشکل احتمالی است.

به این منظور، جهت ارزیابی درست از هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی، به شما توصیه می کنیم تا به سایت ناپ شاپ مراجعه کنید و از طریق متخصصان مجرب این وب سایت ارزیابی دقیقی از راه اندازی فروشگاه آنلاین خود کسب کنید.

جهت مشاهده پکیج های راه اندازی فروشگاه اینترنتی ناپ شاپ و تماس با متخصصان آن، از اینجا مراجعه کنید.

در این بخش شما می توانید پیش از سفارش فروشگاه اینترنتی خود، ابتدا امکانات کلی و هزینه هر پکیج را مشاهده کنید و با مقایسه هر پکیج با یکدیگر، متناسب با نیاز کسب و کار خود یک پکیج را انتخاب نمایید.

پکیج های موجود فروشگاه اینترنتی، از پایه توسط متخصصین ناپ شاپ طراحی خواهد شد و کاملا بدون نقص می باشد که به راحتی و با خیال آسوده می توانید از آن ها استفاده نمایید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.