کد خبر : 6880 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| سرمربی استقلال

فرهاد مجیدی افشاگری کرد!

فرهاد مجیدی حرف از دیده نشدن پیام‌هایش توسط مدیران استقلال زده است اما اصل ماجرا چیست؟

 فرهاد مجیدی افشاگری کرد!

اخبارورزشی:فرهاد مجیدی پس از پایان جدال استقلال مقابل الهلال و کنار رفتن این تیم از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مدعی شد مدیران باشگاه پیام‌های او را ندیده‌اند و همین مسئله برایش عجیب است.

فرهاد در مقطعی از فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر به شدت با احمد مددی دچار اختلاف نظر شد تا جایی که کار به مصاحبه‌ طرفین علیه یکدیگر رسید ولی خبرها حکایت از آن دارد که منظور سرمربی استقلال پس از بازی با حریف عربستانی فرد دیگری بوده است.

فرهاد مجیدی در روزهای قبل متن محرمانه‌ای برای اصغر ملکیان رئیس هئیت مدیره استقلال ارسال و درخواست کرده است تا بازیکنان خارجی که نام و مشخصاتشان در این فهرست آمده به صورت جدی مورد توجه قرار گیرند و زمینه مذاکره با آنها برای پیوستن به استقلال فراهم شود. از قرار معلوم متن مورد نظر به رویت ملکیان نرسیده و یا در صورت دیده‌ شدن مورد توجه قرار نگرفته است.

سرمربی استقلال به همین دلیل پس از بازی مقابل الهلال به صورت سربسته به این موضوع اشاره کرده است تا هواداران در جریان برخی اتفاقات رخ داده شده در استقلال قرار گیرند.

حالا باید دید تا فرصت باقیمانده به فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، استقلال سراغ بازیکن خارجی خواهد رفت یا خیر؟

مسئله مهم اینجاست که پنجره نقل و انتقالات برخی کشورهای اروپایی بسته شده و قدرت انتخاب استقلال و سایر باشگاه‌های لیگ برتری ایران جهت جذب خارجی‌ها محدود شده است.

منبع: خبرورزشی

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.