کد خبر : 6852 / /
/

پیش بینی آب و هوا روزهای آتی | بارش باران در این مناطق

سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است که دمای هوای تهران کاهش می یابد. هوای تهران امروز صاف خواهد بود.

پیش بینی آب و هوا روزهای آتی | بارش باران در این مناطق

کارشناس سازمان هواشناسی بیشینه دمای امروز پایتخت را ۳۴ درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و از خنک شدن هوای تهران در روز‌های آتی خبر داد و اعلام کرد که برخی استان های کشور در روزهای آتی بارانی خواهند بود.

هوای تهران در روزهای آتی خنک می شود. سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است که دمای هوای تهران کاهش می یابد. هوای تهران امروز صاف خواهد بود. برای فردا هم آسمانی صاف برای هوای تهران پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی بیشینه دمای امروز پایتخت را ۳۴ درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و از خنک شدن هوای تهران در روز‌های آتی خبر داد.

 فریبا گودرزی افزود: امروز در برخی نقاط از استان‌های مازندران و گیلان، انتظار بارش پراکنده وجود دارد. امشب در غرب و شمال‌غرب سرعت وزش باد افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: همچنین از فردا با تقویت و شمالی‌شدن جریانات روی دریای‌خزر برای روز‌های جمعه و شنبه، بارش باران، وزش باد شدید موقتی، کاهش دما، گاهی رعدوبرق را برای مازندران، گلستان، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، خراسان شمالی رخ می‌دهد.

گودرزی افزود: در روز‌های جمعه و شنبه دریای‌خزر، مواج و متلاطم خواهد شد. ارتفاع موج بین ۱/۵ تا ۲/۵ متر برآورد شده است که احتمال غرق‌شدن شناگر‌ها و شناور‌های سبک و احتمال پاره‌شدن تور‌های ماهیگیری و همچنین خسارت به تاسیسات دریایی وجود دارد که هموطنان حتما به این نکات توجه داشته باشند.

به گفته وی، یکشنبه بارش پراکنده در مازندران، گلستان، گیلان، خراسان‌شمالی ادامه دارد و تا اواسط هفته ماندگار است.

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی آسمانی صاف همراه با وزش باد برای تهران، بیشینه دمای امروز پایتخت را ۳۴ درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و از خنک شدن هوای تهران در روز‌های آتی خبر داد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.