کد خبر : 6782 / /
/

فرهاد مجیدی/استقلال/اخبار ورزشی

استقلال فرهاد مجیدی را جواب کرد

همین که گلر الهلال به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده یعنی استقلال خوب بازی کرده و موقعیت های زیادی داشته است.

استقلال فرهاد مجیدی را جواب کرد

دروازه‌بان اسبق استقلال اعتقاد دارد اختلافات داخلی این باشگاه به تیم فرهاد مجیدی ضربه خواهد زد.

محمد محمدی در مورد شکست استقلال برابر الهلال اظهار داشت: همین که گلر الهلال به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده یعنی استقلال خوب بازی کرده و موقعیت های زیادی داشته است. در هر حال باید قبول کنیم که الهلال بازیکنان خارجی تاپ و خوبی دارد که توانستند از موقعیت‌های ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.

او افزود: شرایط استقلال شرایط مطلوبی نیست و از فصل گذشته اختلاف کادرفنی و مدیریت باشگاه مشخص شد و الان هم این موضوع مثل آتش زیر خاکستر است. برای نتیجه گرفتن باید تمام افراد یک هدف مشترک داشته باشند اما در استقلال اینطور نیست و کادرفنی و مدیریت ساز خودشان را می‌زنند. مطمئن باشید از بین آقای مددی و مجیدی یک نفر در لیگ پیش رو در استقلال خواهد بود و حضور این دو عزیز کنار یکدیگر به استقلال ضربه خواهد زد.

محمدی در مورد انتقاداتی که در مورد سیستم و ارنج ابتدایی استقلال مطرح شده بیان کرد: استقلال از سیستم خوبی استفاده کرد و مجبور بود از لایه های دفاعی استفاده کند. تا قبل از اشتباه مرادمند همه چیز خوب بود اما بعد از گل اول همه چیز تغییر کرد و گل دومی که استقلال خورد نشان داد که بازیکنان تمرکز کافی نداشتند. اگر سیدحسین حسینی دیشب خوب عمل نمی‌کرد استقلال 2-3 گل دیگر می‌خورد. او در پایان گفت: استقلال این فصل با نظر آقای مجیدی بسته شده است و قطعا تمام نفرات جذب شده از فیلتر او گذشته‌اند و تیم از ابتدا دستشان بوده و امیدوارم اتفاقاتی رخ ندهد که هواداران در پایان فصل حسرت بخورند. به این نکته هم باید اشاره کنم که بازیکنان جدید هم نیاز به زمان دارند و بازی در استقلال سختی‌های خاص خودش را دارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.