کد خبر : 6751 / /
/

اخبار روز/اخبار مهم روز/اخبار حوادث

برای گرفتن مجوز تردد شهری به این سایت مراجعه کنید

مجوز تردد بین استانی از امروز فقط برای افراد واجد شرایطی که در سامانه «تهران تردد» درخواست خود را ثبت و پیامک تائید دریافت کرده‌اند، صادر می‌شود.

برای گرفتن مجوز تردد شهری به این سایت مراجعه کنید

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: مجوز تردد بین استانی از امروز و از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ فقط برای افراد واجد شرایطی که در سامانه «تهران تردد» درخواست خود را ثبت و پیامک تائید دریافت کرده‌اند، صادر می‌شود.

ایمان قربانی مشاور و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به تغییرات صورت گرفته در صدور مجوز تردد در تهران اظهار کرد: مجوز تردد بین استانی از امروز فقط برای افراد واجد شرایطی که در سامانه «تهران تردد» درخواست خود را ثبت و پیامک تائید دریافت کرده‌اند، صادر می‌شود.

وی گفت: ثبت درخواست فقط روزانه و از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ در سامانه مربوطه انجام می‌شود. هیچگونه مجوز حضوری برای تردد در محل فرمانداری تهران صادر نمی‌شود و شهروندان فقط و فقط از طریق سایت اعلام شده اقدام به اخذ مجوز تردد کنند.

مدیر روابط عمومی تهران به تشریح جزئیات جدید شرایط اخذ مجوز تردد در تهران پرداخت و اعلام کرد: از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ صبح مردم تهران فرصت ثبت نام برای اخد مجوز دارند. همچنین سایت اعلام شده روز‌های پنج‌شنبه و جمعه بسته خواهد بود.

وی افزود:کسانی هم که حائز شرایط باشند پیامک تایید به همراه کد پیگیری سفر بعد ازظهر همان روز برای تلفن‌های همراهشان ارسال خواهد شد.

قربانی تصریح کرد: هر پلاک خودرو در ماه یکبار می‌تواند ثبت‌نام کند و مجوز‌هایی که صادر می‌شود صرفا برای یک هفته است و پس از آن هیچ اعتباری ندارد.

وی افزود: ساکنان تهران برای در خواست مجوز به سایت taradodtehran.com که به همت مرکز فن آوری و iT فرمانداری تهران تهیه شده مراجعه کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.