کد خبر : 6744 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار پرسپولیس| سرمربی پرسپولیس

یحیی گل محمدی عاشق این بازیکن است!

هافبک تکنیکی پرسپولیس درخشش را در لیگ قهرمانان آسیا آغاز کرد.

یحیی گل محمدی عاشق این بازیکن است!

 

اخبار ورزشی :خیلی ها فکر می کردند پرسپولیس در فصل قبل لیگ قهرمانان با توجه به جدایی ستاره هایی مثل مهدی ترابی، محمد نادری، علیرضا بیرانوند، علی علیپور و محمد انصاری به مشکل بر می خورد و نمی تواند به مراحل بالا صعود کند. اما پرسپولیس با درخشش خریدهای جدیدش توانست تا فینال آسیا پیش برود.

یکی از بازیکنانی که در آن مسابقات تازه به پرسپولیس آمده بود و عملکرد خوبی داشت احسان پهلوان بود. این بازیکن تکنیکی در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان هم عملکرد خوبی داشته و در پیروزی پرسپولیس مقابل الریان در مرحله گروهی که در گوای هند برگزار شد توانست اولین گلش برای تیم گل‌محمدی را به ثمر برساند.

یحیی گل محمدی در آستانه شروع مرحله حذفی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است پهلوان نمایش خوبش در مرحله گروهی را در مرحله حذفی هم تکرار کند و با کمک سایر بازیکنان بتوانند دیدار مقابل استقلال تاجیکستان را با پیروزی پشت سر بگذارند و به مرحله بعد صعود کنند.

منبع: خبرورزشی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.