کد خبر : 6737 / /
/

استقلال/اخبار استقلال/اخبار ورزشی

استقلال به هوادارانش می نازد

نشست مطبوعاتی پیش از بازی پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار شد که از تیم میزبان، مبین ارگاشف در مقابل میکروفن ای اف سی و دوربین‌های پرتعداد خبرنگاران قرار گرفت.

استقلال به هوادارانش می نازد

مبین ارگاشف نماینده کادرفنی استقلال تاجیکستان در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با پرسپولیس حضور یافت.

 نشست مطبوعاتی پیش از بازی پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار شد که از تیم میزبان، مبین ارگاشف در مقابل میکروفن ای اف سی و دوربین‌های پرتعداد خبرنگاران قرار گرفت. او که تنها عضو کادرفنی استقلال تاجیکستان با مدرک پرو لایسنس است، در صحبت‌هایش به تمجید از پرسپولیس پرداخت و این بازی را رویدادی مهم برای کشور تاجیکستان قلمداد کرد.

او در ابتدای صحبت هایش گفت: این یک رویداد بزرگ برای کشور ماست و نخستین بار است که مسابقه‌ای در این سطح در تاجیکستان برگزار می‌شود. ما در این مسابقه بسیار جدی هستیم که به پیروزی برسیم.

ارگاشف در ادامه عنوان کرد: امیدوارم نتیجه بازی برای تیم ما مثبت باشد. متاسفانه باید بگویم که در این بازی آندری میسچنکو و رستم یتیموف را در اختیار نداریم.

وی با اشاره به قدرت پرسپولیس اظهار داشت: حریف بسیار قوی است؛ فینالیست ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا. ما بازی‌های پرسپولیس را دیدیم و اطلاعات زیادی از این تیم داریم.

سرمربی استقلال در این بازی راجع به هواداران تیمش گفت: برگ برنده اصلی ما در این بازی هواداران محترم و پرتعداد ما هستند. آنها از ما حمایت فوق‌العاده‌ای کردند و امیدواریم با حضور آنها برنده بازی شویم.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.