کد خبر : 6661 / /
/

بازار تهران سوخت | عکس بازار بعد از آتش سوزی

آتش سوزی مغازه ای در طبقه سوم پاساژی سه طبقه با کاربری انبار و فروشگاه پوشاک با حضور به موقع آتش نشانان کنترل و آتش نشانان با اقدامات خود مانع از سرایت آتش به مغازه های مجاور شدند.

بازار تهران سوخت | عکس بازار بعد از آتش سوزی

شب گذشته بازار بزرگ تهران آتش گرفت. وقوع این اتفاق در ساعت 21:25 دقیقه دیروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 107 و 7 به همراه خودروی ویژه حمل دستگاه های تنفسی به محل آتش سوزی واقع در بازار حمام چال سرای ملی در داخل بازار بزرگ تهران اعزام شدند.

محمدرضا عیسی پور، افسر آماده منطقه پنج آتش نشانی تهران که در محل حضور داشت، در مورد این حادثه گفت: آتش سوزی مغازه ای در طبقه سوم پاساژی سه طبقه با کاربری انبار و فروشگاه پوشاک با حضور به موقع آتش نشانان کنترل و آتش نشانان با اقدامات خود مانع از سرایت آتش به مغازه های مجاور شدند.

جزئیات آتش سوزی در بازار تهران

بازار تهران

 وی افزود: آتش نشانان به دلیل تنگی کوچه ها و مسیر منتهی به محل آتش سوزی مجبور شدند با اتصال ده ها متر لوله آتش نشانی، آب را از خودروها به کانون آتش رسانده و شعله های آتش را خاموش کنند.

عیسی پور ادامه داد: همزمان گروه نجات هم با بستن دستگاه تنفسی به جستجو در داخل این پاساژ پرداختند و توانستند یک مرد 40 ساله را که در طبقات دچار دودگرفتگی شده بود از محل حادثه خارج و تحویل عوامل اورژانس دهند.

این افسر آماده با اشاره این که کارشناسان در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی پس از خاموش کردن کامل آتش بابکارگیری دستگاه های فن قوی، دودهای سیاه را از داخل این ساختمان سه طبقه کاملا تخلیه کردند.

بازار تهران

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.