کد خبر : 6647 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| سرمربی استقلال

جولان کرونا در اردوی استقلال! + جزئیات بیشتر

اردوی تیم فوتبال استقلال در حالی به میزبانی دوبی پیگیری می‌شود که دروازبان دوم آبی‌پوشان به دلیل مثبت شدن تست کرونایش از جمع سایرین جدا و قرنطینه شد.​

جولان کرونا در اردوی استقلال! + جزئیات بیشتر

 

اخبارورزشی:تیم فوتبال استقلال تهران، دوشنبه ۲۲ شهریورماه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه زعبیل شهر دوبی به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.

آبی‌پوشان تهرانی برای رسیدن به آمادگی کامل و رسیدن به شرایط آرمانی برای جدال با نماینده عربستان هفته گذشته تهران را به مقصد امارات ترک کردند. شاگردان فرهاد مجیدی یک بازی دوستانه را برابر تیم رجیونال امارات که در دسته دو لیگ امارات توپ می‌زند برگزار کرد و به برتری هفت بریک دست یافت.

آخرین اخبار استقلال در امارات حکایت از این دارد، تست کرونای علیرضا رضایی دروازه‌بان دوم استقلال مثبت شد و او بنا به توصیه کادر پزشکی این تیم از سایر بازیکنان جدا شد. همچنین گفته می‌شود، یک عضو کادر فنی و ماساژور استقلال هم مشکوک به کرونا هستند.

قرار است امشب کنفدراسیون فوتبال آسیا از تمام بازیکنان استقلال تست کرونا گرفته شود. صبح امروز مربیان استقلال جلسه‌ای را برگزار کردند. در این جلسه فنی آنها پیرامون بازی با نماینده عربستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز زیر نظر فرهاد مجیدی در ورزشگاه  الوصل برگزار خواهد شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.