کد خبر : 6631 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| ارسلان مطهری

بهترین گلزن آسیا در استقلال مشخص شد!

آبی پوشان تهران در حالی برای دیدار مقابل الهلال آماده می‌شوند که تنها ۳ نفر از بازیکنان فعلی این تیم سابقه گلزنی در آسیا با پیراهن استقلال را دارند

بهترین گلزن آسیا در استقلال مشخص شد!

اخبارورزشی:تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۲ شهریور میزبان الهلال است و تیم پیروز این دیدار می‌تواند به جمع ۸ تیم برتر قاره کهن راه یابد. شاگردان فرهاد مجیدی در حالی برای این دیدار سرنوشت ساز آماده می‌شوند که تنها ۳ بازیکن از جمع آن‌ها سابقه گلزنی در آسیا با پیراهن استقلال را دارد و سایرین در صورت گلزنی در این بازی، نخستین گل آسیایی خود با استقلال را تجربه خواهند کرد.

ارسلان مطهری مهاجم باتجربه آبی پوشان با ۲ گل در مرحله پلی‌آف، ۲ گل در لیگ قهرمانان و مجموعاً با ۴ گل آسیایی، بهترین گلزن استقلال در این رقابت‌ها به شمار می‌رود و پس از وی نیز وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان با یک گل در مرحله پلی‌آف، ۲ گل در لیگ قهرمانان و مجموعاً ۳ گل، دومین گلزن برتر این تیم در آسیا است. با این توضیح که یکی از گل‌های غفوری به تیم الهلال بوده و او تنها بازیکنی است که سابقه گلزنی به حریف مرحله یک هشتم نهایی استقلال در آسیا را در کارنامه‌اش دارد.

سومین بازیکنی که سابقه گلزنی با پیراهن استقلال در آسیا را دارد، محمد دانشگر مدافع میانی آنهاست که این بازیکن یک بار در آسیا موفق به گلزنی شده است.

دیدار تیم‌های استقلال و الهلال از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه ۲۲ شهریور در ورزشگاه زعبیل دبی برگزار می‌شود.

مهر

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.