کد خبر : 6574 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار پرسپولیس| سرمربی پرسپولیس

شرط و شروط ستاره پرسپولیس + جزئیات بیشتر

در قرارداد رادوشویچ ستاره پرسپولیس یک بند عجیب و جنجالی مبنی بر شرط برای دریافت پول بیشتر قرارداده شده است

شرط و شروط ستاره پرسپولیس + جزئیات بیشتر

 

بوژیدار رادوشویچ دروازه بان پرسپولیس درباره دلیل حضور خود در این باشگاه صحبت کرد. لازم به ذکر است که موضوعی در قرارداد رادوشویچ  وجود دارد که جنجالی شده است.

اواخر فصل گذشته کش مکش‌های زیادی بین باشگاه پرسپولیس و بوژیدار رادوشویچ گلر کروات سرخ پوشان به وجود آمد. رادو به شدت از اینکه نتوانسته بود مطالباتش را از پرسپولیس دریافت کند شاکی بود و مدتی در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی کرد.

بوژیدار رادوشویچ حتی پرسپولیس را تهدید به فسخ قرارداد و شکایت به فیفا کرد تا از این راه به پولش برسد. بعد از مدتی بالاخره با تماس یحیی گل محمدی، رادو تصمیم به بازگشت گرفت و در تمرینات تیمش هم شرکت کرد.

این گلر کروات که ۲ فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد فصل بعد هم در این تیم باقی خواهد ماند و آنطور که به نظر می‌رسد مشکلاتش با باشگاه پرسپولیس فعلا حل شده است.

نکته جالب در قرارداد رادو وجود بندی است که در صورت رضایت سرمربی تیم از عملکرد فنی این بازیکن، درصدی به قرارداد رادو اضافه خواهد شد. در صورتی که رادو در تمرینات و بازی هایی که برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت بتواند رضایت گل‌محمدی را جلب کند پول بیشتری نسبت به قرارداد اصلی‌اش بدست خواهد آورد.

منبع:پارس فوتبال

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.