کد خبر : 6543 / /
/

استقلال/اخبار استقلال/اخبار ورزشی

آشتی کنان در استقلال/ مدافعان برگشتند

سه مدافع استقلال در تمرین امشب تیمشان شرکت خواهند کرد.

آشتی کنان در استقلال/ مدافعان برگشتند

 سه مدافع استقلال در تمرین امشب تیمشان شرکت خواهند کرد.

 اولین تمرین استقلال در دبی در شرایط بسیار عجیبی برگزار شد چرا که در جمع نفرات حاضر در اردو هیچ خبری از یک مدافع میانی نبود. با توجه به حضور سیاوش یزدانی و عارف آقاسی در اردوی تیم ملی و عدم سفر محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر به دبی در اعتراض به مسائل مالی، استقلال هیچ مدافع میانی تخصصی در اردویش نداشت تا فرهاد مجیدی خواهان اضافه شدن سینا خادم‌پور به اردوی تیمش شود تا حداقل یک مدافع میانی در تمرینات آبی‌ها حضور داشته باشد.

این وسط گویا تلاش کادر فنی برای راضی کردن مرادمند و دانشگر هم جواب داده و این دو بازیکن هم به اردوی استقلال اضافه خواهند شد.

دانشگر که دیروز صحبت از فسخ قراردادش با استقلال بود، امروز صبح همراه خادم‌پور و بهزاد غلامپور به دبی رفته و گفته می‌شود قرار است محمد دانشگر هم امروز عصر به امارات برود تا از جمع 5 مدافع میانی استقلال، سه مدافع در تمرین امشب حاضر باشند و مجیدی بتواند تمرین تیمش را با حضور تمام نفرات – به جز ملی‌پوشان و البته رشید مظاهری که دیروز قراردادش را با استقلال فسخ کرد – برگزار کند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.