کد خبر : 6485 / /
/

اخبار روز/اخبار مهم روز/خبر روز

فوری؛ با مراجعه به این سایت لاستیک دولتی بخرید

با توجه به افزایش روز افزون قیمت ارز و بی ثباتی آن، قیمت اغلب کالاها با نوسان روبرو است.

فوری؛ با مراجعه به این سایت لاستیک دولتی بخرید

اگر قصد خرید لاستیک دولتی را دارید و درباره روند آن اطلاعات کمی دارید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

با توجه به افزایش روز افزون قیمت ارز و بی ثباتی آن، قیمت اغلب کالاها با نوسان روبرو است. قیمت لاستیک نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و اغلب رانندگان با افزایش قیمت لاستیک روبرو هستند.

بر همین اساس انجمن تولیدکنندگان لاستیک برای متقاضیان خرید تایر این امکان را فراهم کردند تا به قیمت مصوب دولتی و از طریق دو روش حضوری و آنلاین خریدشان را انجام دهند.

خرید لاستیک دولتی از این سایت

لاستیک

طبق اعلام معاون دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت معدن و تجارت، متقاضیان خرید لاستیک دولتی می توانند با مراجعه به https: //kala.ntsw.ir اقدام نمایند. در حال حاضر در سایت جامع تجارت ایران احتیاج به ثبت نام وجود ندارد و بعد از حدود ۲ ماه سهمیه تایر سواری در دسترس است و امکان دریافت تایر از طریق همین سامانه وجود دارد.

لازم به ذکر است که با توجه به همکاری شرکت های تولیدکننده تایر، قرار بر این است به زودی تایر سواری نیز از همین درگاه توزیع گردد که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.بنابراین تا اطلاع ثانوی جهت دریافت لاستیک سواری از ورود به سامانه خودداری نمایید.

مدارک مورد نیاز برای خرید لاستیک دولتی

لاستیک

 برای خرید لاستیک دولتی برگ سبز خودرو،کارت ملی مالک و کارت ماشین کفایت می کند. لازم به یادآوری است که کپی تمامی مدارک بالا را باید به مامور تحویل لاستیک مارکت، تحویل دهید.

آدرس مراکز فروش لاستیک دولتی

مراکز متعددی در شهر تهران و یا در سراسر کشور وجود دارند که عرضه کننده و فروشنده انواع لاستیک دولتی ایرانی و لاستیک خارجی در برندهای مختلف و قیمت های متفاوت هستند. از مراکزی که در تهران به عنوان بورس فروش لاستیک شناخته شده اند می توان به چهار سرچشمه ، خیابان امیر کبیر شرقی که از بزرگترین مراکز فروش انواع تایر است و در مرکز شهر واقع شده است و خیابان شهید رجایی جنوب ، خیابان خاوران ، سه راه ورامین ، خیابان قزوین و ... نیز از دیگر مراکز فروش این محصول هستند.

قبل از خرید لاستیک به این موارد توجه کنید

لاستیک

در محبث بازار و مارکتینگ کالاهای مختلف به دلیل رقابتی بودن فضا هر برندی قصد دارد بیشترین متقاضیان را جذب کند. با وجود تنوع بالا در محصولات ارائه شده توسط تولیدکننده های مختلف می بایست با اطلاعات بیشتری برای خرید اقدام کرد. بر همین اساس قبل از خرید لاستیک باید تفاوت بین قیمت لاستیک ها،سایزهای مختلف و نوع برندها را بهتر بشناسیم. خوب است بدانید که قیمت لاستیک دولتی نسبت به آزاد تفاوت دارد و مبلغ کمتری نسبت به لاستیک های خارجی یا آزاد می پردازید. طبیعتا خرید لاستیک دولتی نسبت به خرید آزاد برای خانواده هایی که از طریق کار کردن امرار معاش می کنند هزینه کمتری در پی خواهند داشت و اغلب مردم ترجیح می دهند خرید لاستیک دولتی را انجام دهند.

مراکز فروش لاستیک دولتی

مراکز زیادی برای فروش لاستیک دولتی در تهران و شهرستان ها وجود دارد. متقاضیان برای انتخاب مرکز فروش مورد نظرشان باید به این نکات توجه داشته باشند:

در خرید حضوری لاستیک دولتی: امکان اتمام موجودی مراکز به صورت روزانه و حداقل دریافت لاستیک وجود دارد. همچنین احتمال عدم فاصله ایمنی و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد. لازم به یادآوری است که اکثر مراکز در محدوده طرح ترافیک قرار دارند.

در خرید حضوری لاستیک دولتی: باید توجه کرد فروشگاه دارای نماد و نشان‌های اعتماد و اعتبار باشد و مورد تایید بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار گرفته باشد. همچنین امکان بررسی تایرها از لحاظ نوع و سایز فراهم باشد و همچنین زمینه مقایسه لاستیک‌ها از لحاظ کیفیت و ایمنی وجود داشته باشد. در صورت لزوم از خدمات ویژه مانند نصب و بالانس نیز برخوردار باشد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.