کد خبر : 6406 / /
/

اخبار سیاسی/ خبر سیاسی/ خبر سیاسی روز

مهدی هاشمی پسر مرحوم رفسنجانی بازداشت شد

​ مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد که به مهدی هاشمی طبق قانون برای مدت مشخصی مرخصی داده شده بود، ولی مدتی است در غیبت به سر می‌برد.

مهدی هاشمی پسر مرحوم رفسنجانی بازداشت شد

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد که به مهدی هاشمی طبق قانون برای مدت مشخصی مرخصی داده شده بود، اما چون به زندان بازنگشته است حکم جلب او صادر شده است.

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد که به مهدی هاشمی طبق قانون برای مدت مشخصی مرخصی داده شده بود، ولی مدتی است در غیبت به سر می‌برد.

در پی اظهارات یکی از نمایندگان مجلس در روزهای اخیر مبنی بر اعطای مرخصی بدون سقف زمانی به مهدی هاشمی، به اطلاع می‌رساند، هیچ گونه مرخصی بی وجهی به نامبرده اعطا نشده است و محکوم علیه، طبق قانون برای مدت مشخصی به مرخصی اعزام شده بود، ولی مدتی است در غیبت به سر می‌برد.

متأسفانه نامبرده پس از پایان زمان مرخصی، از مراجعت به زندان خودداری نموده و غیبت کرده است؛ اخطار قانونی لازم به وی داده شده است و چون به زندان بازنگشته است بر همین اساس حکم جلب این محکوم صادر شده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.