کد خبر : 6330 / /
/

انتقاد روزبه حصاری از سریال بچه مهندس

همه همکار و دوست و در مدیوم بزرگ تلویزیون در حد توانمان در حال فعالیت هستیم. برای برخی مسائل در خانواده راه حل های بیشتری وجود دارد.

انتقاد روزبه حصاری از سریال بچه مهندس

 

حصاری که با ایفای نقش در سریال «بچه مهندس» به شهرت رسید، درباره قطع همکاری با این سریال گفت: دوست ندارم درباره بچه مهندس صحبت کنم. برای همکارانم آرزوی موفقیت می کنم. همه همکار و دوست و در مدیوم بزرگ تلویزیون در حد توانمان در حال فعالیت هستیم. برای برخی مسائل در خانواده راه حل های بیشتری وجود دارد. حضور در این مجموعه برای من افتخار بود.

این بازیگر درباره حضور در سریال «افرا» نیز بیان کرد: کارگردان و تهیه کننده «افرا» بهترین شرایط را فراهم کردند. خداراشکر نقشی هم که به من دادند بسیار دغدغه مند است. قصه بسیار هیجان انگیز است و تیم بازیگری فوق العاده از جمله مهدی سلطانی، پژمان بازغی، فریبا متخصص و... دارد.

وی ادامه داد: من در این سریال در نقش همسر خانم فرید بازی می کنم. ایشان یک پزشک است و من هم محیط بان هستم. قصه بسیار جالب است و درام خانوادگی دارد که همه را پای تلویزیون می نشاند. این نقش بومی بود و یک قوم را بر شانه هایم یدک می کشد.

حصاری همچنین درباره سال جدید نیز اظهار کرد: به دلم افتاده سال 1400 سیمرغ می گیرم!

وی در پایان گفت: تئاتر برای من مثل مدرسه و مهد اساتیدی است که معاشرت روزمره با آنها برایمان کتاب است و مسیر درستی برای بازیگری است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.