کد خبر : 6328 / /
/

اخبارروز|عکس بازیگران|اخبار زنده| عکس پژمان جمشیدی

عکس لو رفته از تولد پژمان جمشیدی + تصاویر جدید پژمان جمشیدی

به تازگی پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال و بازیگر سینما و تلویزیون ایران عکسی از تولد خود در فضای مجازی منتشر کرد

عکس لو رفته از تولد پژمان جمشیدی + تصاویر جدید پژمان جمشیدی

عکس تولد پژمان جمشیدی را ببینید. پژمان جمشیدی متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ است.پژمان جمشیدی بازیکن پیشین فوتبال و بازیگر ایرانی است.پژمان جمشیدی مجرد است.تصاویر جدید پژمان جمشیدی را ببینید.

عکس تولد پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

زندگی شخصی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی از چهرهای محبوب و معروف کشورمان بوده که ابتدا فوتبالیست ملی و تیم پرسپولیس بود اما بعد از اینکه از فوتبال خداحافظی کرد وارد عرصه هنر شد و با بازی در سریال طنز پژمان گام بسیار مهمی را در بازیگری برداشت و به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین بازیگران کشورمان شناخته میشود او حالا سوپر استار سینما و تلوزیون ایران است که توانسته هواداران زیادی را به دست آورد.

 پژمان جمشیدی فوتبالست و خواننده و بازیگر ایرانی در ده شهریور سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده است.

یک برادر و یک خواهر دارد و مادرش نیز مدت کوتاهی است که فوت کرده است.خواهرش مامک معلم است و برادرش هومن نیز مقیم آمریکا می باشد.دانشجوی رشته عمران بوده که مجبور به انصراف می شود.

آشنایی پژمان جمشیدی با پیمان قاسم خوانی

پژمان جمشیدیپژمان در سال 1381 در طی یک مراسم با بهاره رهنما آشنا شد و همین باعث شد همسر سابق ایشان یعنی پیمان قاسم خانی را هم ملاقات کند. همسر سابق بهاره رهنما پرسپولیسی است  به همین دلیل پژمان را برای شام دعوت کرد و این دو رفیق شدند.

فعالیت ورزشی پژمان جمشیدی

جمشیدی فوتبالیست ایرانی سابقه حضور در تیم ملی دارد و یک گل نیز برای تیم ملی در بازی با گرجستان به ثمر رسانده است.

از کودکی با بچه های محل فوتبال را شروع کرده و اولین تیمی که عضو شد تیم کشاورز تهران بود و در تیم های بزرگی و مشهوری مانند سایپا، پرسپولیس و پاس تهران و ابومسلم و استیل آذین توپ زده است.

سابقه بازی دارد. پژمان جمشیدی تک گل ملی خود را مقابل گرجستان زده است.در سال نود از فوتبال خداحافظی کرد.

او در ابتدا فوتبال را از باشگاه کشاورز تهران شروع کرد و سپس در تیم هایی مانند سایپا، پاس، استیل آذین، فولاد، ابومسلم و پرسپولیس بازی کرد و در تیم پرسپولیس در چپ و راست بازی می کرد و گلی که سال 82 در اصفهان به سپاهان زد باعث شد پرسپولیس پیروز شود و یکی از خاطرات شیرین او است.

گل زنی پژمان جمشیدی در جام جهانی

پژمان جمشیدی در سال 2002 برای جام جهانی کره و ژاپن دعوت شد و تک گل تیم ملی را مقابل گرجستان زد. در سال 90 از فوتبال خداحافظی کرد و دو سال بعد مربی گری کرد ولی بعدها که فرصت بازیگری پیش آمد، از فوتبال خداحافظی کرد.

ورود پژمان جمشیدی به دنیای بازیگری

پژمان جمشیدیپژمان جمشیدی با خدا حافظی با فوتبال وارد عرصه سینما و تلویزیون شده و بازیگری را دنبال می کند.

اولین حضورش در مجموعه تلویزیونی پژمان در سال نود و دو بود که موضوع فوتبالی بوده و به نوعی زندگینامه خودش بود.

بازی بی نظیر و عالی وی در این سریال باعث شد تا نظر همه به سمتش جلب شود و توجه اهالی سینما به وی بیشتر شده و بعد از شاهکار آفرینی در پژمان در فیلم ها و سریال های زیادی دیده شد.

وی در این مدت کوتاه چندین نمایش تئاتری در کارنامه خود دارد و در عرصه نیز فعال است.هم اکنون اولین فوتبالیستی است که در عرصه بازیگری موفق تر است.

فیلم های پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدیساختمان پزشکان

پژمان

سال‌های ابری

۵۰ کیلو آلبالو

خوب، بد، جلف

آتش‌بس ۲

بادی که تو را خشک کرد مرا برد

آرسنیک و تور کهنه

آرامسایش

گنجفه

پلیس

پپرونی برای دیکتاتور

بینوایان

نمایش خوانی «الد سیبروک

یادم تو را فراموش

دوباره اون آهنگ رو برن سَم

حکومت نظامی

پوست انداختن

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.