کد خبر : 6300 / /
/

حمله وحشتناک به پلیس + جزئیات بیشتر

فرمانده انتظامی شهرستان "شیراز" گفت: اراذل و اوباشی که یکی از کارکنان یگان امداد را مجروح کرد با شلیک پلیس راهی بیمارستان شد.

حمله وحشتناک به پلیس + جزئیات بیشتر

 

 سرهنگ “فرج شجاعی”بیان کرد: اکیپ موتوری ماموران یگان امداد شیراز حین گشت‌زنی در محدوه “معالی‌آباد” مشاهده کردند ۳ نفر سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت با چاقو در حال عربده‌کشی ، فحاشی و قدرت‌نمایی هستند که بلافاصله برای دستگیری وارد عمل شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود: یکی از اراذل و اوباشان به محض مشاهده پلیس به سمت ماموران حمله‌ور و با یک تیغه چاقو یکی از کارکنان یگان امداد را از ناحیه پا مجروح کرد.

درگیری خونین اراذل و اوباش با پلیس

فرمانده انتظامی “شیراز” خاطر نشان کرد: سریعا دیگر مامور یگان امداد وارد عمل شده و با توجه به اصرار متهم به نافرمانی و بی توجهی به هشدارهای پلیس، با رعایت قانون به کار‌گیری سلاح فرد ضارب را با شلیک یک تیر مجروح کرد.

سرهنگ “شجاعی” با بیان اینکه هر دو مجروح راهی بیمارستان و حال مزاجی آنان رضایت‌بخش می‌باشد، گفت:‌ با حضور نیروهای کمکی و ماموران پلیس امنیت عمومی استان هر دو همدست ضارب نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس برای مقابله با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت لحظه‌ای درنگ نکرده و کسانی که بخواهند عرض اندام کنند برابر قانون با جدیت با آنان برخورد می‌شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.