کد خبر : 6278 / /
/

اخبار روز/اخبار مهم روز/اخبار حوادث

انزلی به آتش کشیده شد / تصاویر ناراحت کننده

آتش سوزی در تالاب بین المللی انزلی که از ظهر دیروز آغاز شده بود خوشبختانه با تلاش محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست و پرسنل سختکوش آتش نشانی و تیم پرواز آتش سوزی مهار و عملیات اطفا کامل درحال انجام میباشد.

انزلی به آتش کشیده شد / تصاویر ناراحت کننده

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان از فروکش کردن آتش سوزی تالاب انزلی خبر داد و گفت: حدود 12 هکتار از نیزارهای اطراف تالاب به طور کامل در آتش سوخت.

عصر دیروز بخشی از نیزارهای تالاب انزلی دچار حریق شد. آتش سوزی در بخش غربی تالاب انزلی رخ داد. حدود 12 هکتار از نیزارهای تالاب انزلی در این آتش سوزی سوختند. آتش سوزی در غرب تالاب انزلی صبح امروز خاموش شد. آتش سوزی روز گذشته در تالاب انزلی به صورت عمدی رخ داده بود.

ساسان اکبری پور، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: آتش سوزی در تالاب بین المللی انزلی که از ظهر دیروز آغاز شده بود خوشبختانه  با تلاش محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست و پرسنل سختکوش آتش نشانی و تیم پرواز آتش سوزی مهار و عملیات اطفا کامل درحال انجام میباشد ضمنا با توجه به دستور مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان، تیم های کمکی محیط زیست از سایر شهرستان ها (تالش ، رشت ، سیاهکل، ماسال ،پارک ملی بوجاق) هم جهت همکاری با تیم اطفا حریق ، از صبح امروز در محل حاضر ودرحال مهار کامل آتش هستند.

وی افزود:‌ با این حریق حدود 12 هکتار از نیزارهای اطراف تالاب به طور کامل در آتش سوخت و آتش سوزی بمقدار بسیار زیادی مهار شده و آتش فروکش کرده و از آنجایی که راه دسترسی به تمامی مناطق وجود ندارد، بالگرد اعزامی در حال پایش است تا به محض شعله گرفتن احتمالی آتش را مهار کند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.