کد خبر : 6269 / /
/

اخبار روز/اخبار مهم روز/اخبار حوادث

انفجار در بوکان شهر را بهم ریخت

ماموران اعزامی پس از رسیدن به محل حادثه عملیات اطفا حریق را آغاز کردند که متاسفانه در حین این عملیات یک نفر از آتش نشانان این سازمان از ناحیه صورت دچار سوختگی شده و به بیمارستان انتقال داده شد.

انفجار در بوکان شهر را بهم ریخت

 رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: براثر نشت گاز مایع و انفجار آن چهار نفر دربوکان مصدوم شدند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت:  پس از اطلاع آتش گرفتن منزلی در روستای "ناچیت" از توابع بخش ۴ مصدوم براثر انفجار گاز مسکونی در بوکان سیمینه این شهر، بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه چهار این سازمان به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران اعزامی پس از رسیدن به محل حادثه عملیات اطفا حریق را آغاز کردند که متاسفانه در حین این عملیات یک نفر از آتش نشانان این سازمان از ناحیه صورت دچار سوختگی شده و به بیمارستان انتقال داده شد.

سوختن یک خانواده در انفجار

رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان نشت گاز مایع از سیلندر این آشپزخانه و رسیدن به منبع آتش را علّت بروز حریق و انفجار دانست و ادامه داد: یک زن و مرد و به همراه دختر جوان این خانواده در این حادثه دچار سوختگی شدید شده و به بیمارستان بوکان منتقل شدند.

وی اضافه کرد: یکی از مجروحان حادثه به علت شدت جراحات به یکی از بیمارستان های شهرستان ارومیه اعزام شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.