کد خبر : 6234 / /
/

اخبار ورزشی| تیم جدید مهدی قایدی| رقم قرارداد قایدی

افشای رقم قرارداد مهدی قایدی با شباب الاهلی + جزئیات بیشتر

رقم قرارداد مهدی قایدی با شباب الاهلی امارات مشخص شد.

افشای رقم قرارداد مهدی قایدی با شباب الاهلی + جزئیات بیشتر

 

اخبار ورزشی:اصغر ملکیان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد رقم قرارداد مهدی قایدی با باشگاه شباب الاهلی امارات اظهار داشت: رقم قرارداد این بازیکن ۱.۸ میلیون دلار بدون آپشن بوده و با آپشن ۲ میلیون دلار شده است.

قرارداد این بازیکن با تیم اماراتی ۵ ساله است.

رسانه اماراتی با اشاره به آخرین پست اینستاگرامی مهدی قایدی، به خداحافظی او با هواداران استقلال پرداخته است.

 مهدی قایدی مهاجم فصل پیش استقلال یکی از بازیکنان خبرساز فصل نقل و انتقالات بود. انتقال او به شباب الاهلی امارات که جزو گرانترین انتقال‌های فوتبال ایران بود، حواشی مختلفی به دنبال داشت اما نهایتا با موافقت آبی‌های پایتخت همراه شد تا ستاره بوشهری فوتبال ایران ادامه کارش را در امارات دنبال کند. لیگی که البته به عقیده کارشناسان مقصد مناسبی برای این ستاره خوش تکنیک و آینده دار نبود.

حالا وب سایت دبی اسپورت با گذشت ۵ روز از آخرین پست اینستاگرامی قایدی و خداحافظی او با هواداران استقلال، امروز به آن پرداخته است. این وب سایت نوشته: مهدی قایدی ستاره جدید شباب الاهلی (شوالیه‌های سرخ)، برخی از انگیزه‌هایی که او را ترغیب به ترک باشگاه استقلال ایران کرد، مطرح کرد.

قایدی چهار فصل گذشته را در باشگاه تهرانی گذرانده بود و در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ با آنها قهرمان جام حذفی ایران شد. این بازیکن ۲۲ ساله آخرین پیام خود را از طریق برنامه اینستاگرام برای طرفداران استقلال ارسال کرد.

قایدی پست خود را به زبان فارسی آغاز کرد و گفت: این بهترین چهار سال زندگی من بود و تمام آنچه من دارم به لطف این تیم است. شاید دوران حرفه ای من در جمع آبی‌ها به پایان رسیده باشد، اما من همیشه پسر باشگاه استقلال خواهم بود و دوباره این پیراهن گرانبها را بر تن خواهم کرد.

این بازیکن ملی پوش ایرانی در مورد انتقالش به جمع شوالیه‌های سرخ توضیح داد: خوشحالم که در این روزهای سخت از باشگاه استقلال نقل مکان می‌کنم. این باشگاه از مشکلات اقتصادی شدیدی رنج برده و اکنون می‌تواند آن را کاهش دهد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.