کد خبر : 6217 / /
/

جلسه شورای شهر به دعوا ختم شد / فیلم

آقاملایی گفت: در حال حاضر شهر گرگان بیش از هر مصوبه ای به شهردار نیاز دارد که باید سربع تر در دستور قرار گیرد.

جلسه شورای شهر به دعوا ختم شد / فیلم

 جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان به سبب اعتراض برخی از اعضا به نحوه مدیریت ریاست جلسه به تشنج کشیده شد.

در این جلسه حمیدرضا آقاملایی، عضو شورای اسلامی شهر گرگان در نطق پیش از دستور خود خواستار مشارکت بیشتر مدیریت شهری در مهار و مقابله با کرونا شد و انتخاب شهردار گرگان را مهم ترین وظیفه اعضای سورای شهر دانست.

آقاملایی گفت: در حال حاضر شهر گرگان بیش از هر مصوبه ای به شهردار نیاز دارد که باید سربع تر در دستور قرار گیرد.

در این جلسه لایحه شهرداری گرگان مبنی بر مساعدت مالی به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به یکی از شهروندان گرگانی مطرح که با مخالفت اعضا روبرو شد.

در ادامه جلسه ناصر گرزین، مهران کاظم نژاد و حمیدرضا آقاملایی با اعتراض به نحوه اداره جلسه و اظهارات رئیس شورا درصدد ترک جلسه شده که با وساطت مدیران شهرداری از این کار منصرف شدند.

سید میثم حسینی دیگر عضو شورای شهر گرگان با کلماتی غیرمتعارف خطاب به رئیس کمیسیون گردشگری شورا صحن جلسه را ترک کرد.

در این جلسه چگونگی بررسی رزومه افراد کاندیدا برای شهرداری گرگان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و همچنین یکی از اعضای شورا خواستار تحقیق و تفحص عملکرد سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری شد و امور مالی آن را غیرشفاف دانست.

همچنین مقرر شد تا بخشی از بدهی شهرداری به پیمانکار شهربازی با تهاتر تعدادی مغازه و زمین پرداخت شود.

بر اساس لایحه ارسالی از شهرداری گرگان مقرر شد مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال املاک شهرداری برای اجرای شهربازی در اختیار قرارگاه خاتم الانبیا قرار بگیرد که با رای مثبت اعضای شورا مصوب شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.