کد خبر : 6207 / /
/

استقلال/اخبار استقلال/اخبار ورزشی

استقلال خط حمله اش را شخم زد

یکی از اتفاقات ویژه ای که استقلالی ها در فصل نقل و انتقالات تجربه کردند، تغییرات زیاد در خط حمله بود.

استقلال خط حمله اش را شخم زد

اخبار ورزشی : چهره خط حمله استقلال در لیگ آینده تغییر خواهد کرد.

یکی از اتفاقات ویژه ای که استقلالی ها در فصل نقل و انتقالات تجربه کردند، تغییرات زیاد در خط حمله بود. شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال اولین بازیکنی بود که در پایان فصل گذشته به کشورش رفت و با توجه به پایان قراردادش مورد توجه کادرفنی برای تمدید قرارداد هم قرار نگرفت.

مهدی قایدی ستاره آبی ها در فصل گذشته نیز بعد از توافق استقلال با باشگاه شباب الاهلی امارات به این تیم رفت و ارسلان مطهری دیگر مهاجم این تیم هم با باشگاه به توافق نرسید و در ادامه نیز به خاطر برخی اختلافات مذاکره ای میان او و استقلال صورت نگرفت تا در نهایت با اعلام احمد مددی مدیرعامل باشگاه جدا شود.

این در شرایطی بود که استقلال دو ستاره جدید را در خط حمله به خدمت گرفت. امین قاسمی نژاد مهاجم پدیده و محمدرضا آزادی بازیکن پیشین پانتولیکوس یونان دو بازیکن جدیدی هستند که به خط آتش آبی ها اضافه شده اند.  همچنین آرمان رمضانی تنها مهاجمی است که از سال گذشته باقی مانده است.

استقلالی ها البته در صدد هستند تا لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی پیشین فولاد خوزستان را نیز جذب کنند تا با 4 مهاجم هدف کارشان را در نقل و انتقالات تمام کنند.

نکته قابل توجه درباره همه مهاجمان استقلال عملکرد موفق آنها روی توپ های هوایی و زمینی است. قاسمی نژاد، رمضانی، آزادی و حتی شیمبا همگی از قامت بلندی برخوردار هستند و توانایی بالایی در زدن ضربات سر دارند. جدا از این ، نفرات مذکور از قدرت ضربه زنی با پای بالایی هم بهره می برند و این مساله قطعا در آینده به سود استقلال خواهد بود.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که خودش هم یک مهاجم تمام عیار و گلزن بود، حالا برای خط حمله تیمش نفراتی را انتخاب کرده که بتوانند به او و تیمش کمک کنند و بی تردید امید زیادی به درخشش این بازیکنان دارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.