کد خبر : 6185 / /
/

اخبارروز| اخبار معلمان| پرداخت حقوق معلمان

خبر خوش درباره پرداخت فوق‌العاده ویژه معلمان+ جزئیات بیشتر

نامه رئیس کمیسیون آموزش مجلس به سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت فوق‌العاده ویژه معلمان نامه داد

خبر خوش درباره پرداخت فوق‌العاده ویژه معلمان+ جزئیات بیشتر

 

بعداز پرداخت باتاخیر حقوق مرداد ماه معلمان و فرهنگیان و همچنین پرداخت نشدن فوق العاده ویژه معلمان  گلایه ها و نگرانی های این قشر افزایش یافت بر همین اساس نمایندگان مجلس و مخصوص کمیسیون آموزش مجلس در تلاش  را برای پرداخت حق معلمان و اعمال فوق العاده ویژه معلمان  هستند و در همین راستا نامه ای از سوی رئیس کمیسیون آموزش مجلس به سازمان برنامه و بودجه برای حل این فرستاده شد در ادامه این خبر جزئیات این درخواست را بخوانید. 

 خبر فوق‌العاده ویژه معلمان

رئیس کمیسیون آموزش مجلس در نامه‌ای از سازمان برنامه و بودجه درخواست کرد مشکل فوق‌العاده ویژه معلمان به سرعت حل شود.

نوبخت در آخرین روزهای مدیریت خود بر سازمان برنامه و بودجه در نامه‌ای خواستار کاهش اعتبار فوق‌العاده ویژه معلمان شد؛ معلمان انتظار داشتند فوق‌العاده ویژه در حقوق مردادماه پرداخت شود اما ظاهراً مشکل اعتبار و نقدینگی، مانع از این پرداخت شده است.حالا منادی (رئیس کمیسیون آموزش مجلس) در نامه‌ای به سازمان برنامه و بودجه و مدیران جدید آن، خواستار حل مشکل اعتبار فوق‌العاده ویژه معلمان شده و درخواست کرده مقدمات پرداخت سریع آن فراهم شود.معلمان انتظار دارند در شهریورماه از این مولفه‌ی مزدی بهره‌مند شوند و تامین اعتبار به زودی انجام شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.