کد خبر : 5994 / /
/

اخبار ورزشی| بیوگرافی مهدی طارمی| تیم مهدی طارمی

جنجال جدید مهدی طارمی!

پورتو علی‌رغم گلزنی ستاره ایرانی‌اش نتوانست مقابل ماریتیمو و یاران علیپور به برتری برسد.

جنجال جدید مهدی طارمی!

 

اخبار ورزشی:تیم ماریتیمو در حالی که علی علیپور را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه شب در استادیوم دوس باریروس در چارچوب مسابقات هفته سوم لیگ برتر پرتغال مقابل پورتو قرار گرفت که این تیم از مهدی طارمی به‌عنوان مهاجم نوک بهره می‌بُرد.

این دو مهاجم ایرانی و هم‌بازی سابق در پرسپولیس در شرایطی با تیم‌های خود به مصاف یکدیگر رفتند که علی علیپور  هفته گذشته در جریان برتری تیمش گلزنی کرده بود و مهدی طارمی نیز در بازی امشب سعی داشت نخستین گل فصل خود را به ثمر رساند و روند گلزنی‌های سال قبل را آغاز کند.

طارمی که انگیزه زیادی برای این مسابقه داشت، در دقیقه ۱۸ نزدیک بود گل اول بازی را به ثمر رساند که مدافع ماریتیمو توپ را از روی خط دروازه دفع کرد و در ریباند هم دیگر مهاجم پورتو در باز کردن دروازه ناکام بود.

ستاره ایرانی پورتو درد  قیقه  ۲۸ توپ ارسالی از جناح راست را قصد داشت با ضربه قیچی برگردان تبدیل به گل کند که ضربه او بی‌دقت بود و به سمت عرض  زمین رفت تا باز هم گلی رد و بدل نشود.

دقیقه ۳۵ بازی وقت گلزنی طارمی بود؛ جایی که او توپ از خط عبور کرده و دفع شده توسط مدافع ماریتیمو را در مقابل دروازه خالی تبدیل به گل کرد تا گل اول مسابقه به نام او ثبت شود و ملی‌پوش ایرانی پورتو نخستین گل فصل خود را به ثمر رساند.

در شرایطی که نیمه اول با برتری پورتو و تک‌گل طارمی رو به پایان بود، ماریتیمو روی یک ضد حمله  سریع از سمت چپ و یک شوت فنی تماشایی گل تساوی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم تلاش یاران علیپور و طارمی در زدن گل دوم نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک پیدا کند؛ نتیجه‌ای که ماریتیمو را ۴ امتیازی کرد و به رده هفتم جدول لیگ برتر پرتغال رساند و پورتو را با ۷ امتیاز در رتبه سوم قرار داد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.